TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• endelig!¤("%!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #9571  av memo

vel, egentlig ikke helt enda...
har fått solgt mr2'en min for 25.000..huff...alt for lite, menmen.

og har funnet meg ny bil i tyskland som jeg henter fredag den 30 :>

ze picz;
http://www.braindust.org/gallery/celica

pen? jeg syns det...veldig pen faktisk :)
vurderte å sette på en supra spoiler, men...jeg liker bare denne mer og mer :)
og fronten! *sikle*

gleder meg som en liten unge!

ut ifra eieren, så er det et grumt anlegg i den og :>
(derfor kan jeg sannsynligvis selge de 2x12" MDS sub'ene, og SoundStorm forsterkeren på 1200W som jeg har liggende her, om noen er interessert)

hvis det er noen som har lyst på besøk den rundt den 30 mellom trondheim og mo i rana, så er det bare å si ifra..jeg og en kompis hadde tenkt oss å ta en liten kjøreferie :)
prøvekjøring er aktuelt :D

woho!

-memo

#9572  av memo

teste signatur litt

#9574  av MR2turbo

Den så veldig bra ut, memo :D
Får håpe at den er like bra som den ser ut! Den er nok det.. ser ut som en bil som har blitt godt tatt vare på utfra bildene..

Lykke til ;)

#9575  av memo

får håpe det ja...jeg hadde max uflaks med mr2'en min...måtte koste på den 20.000 bare noen mnd'er etter jeg hadde kjøpt den...og det på en mk1 modell :/ idiotisk gjort, menmen..lever man, lærer man :)

-memo

#9576  av Christian

Får håpe du har mer flaks med denne da, den ser i alle fall bra ut :)

#9582  av CelicaTurbo

snadder bil! Men kan du redusere høyden på signaturen litt? Er ikke snakk om mye men slik det er nå synes jeg den er for dominerende i forhold til posten, ser ut som om jeg har plassert reklame-bannere mellom postene deres :)

#9586  av memo

CelicaTurbo skrev:snadder bil! Men kan du redusere høyden på signaturen litt? Er ikke snakk om mye men slik det er nå synes jeg den er for dominerende i forhold til posten, ser ut som om jeg har plassert reklame-bannere mellom postene deres :)
skal gjøre det med en gang jeg kommer hjem, sitter på jobb nå :)
fjerner den i mellomtiden :)

#9594  av erling

Den der var jo litt digg da. Til Celica å være.. :P:P Tøft med skikkelig senking, fargen og fangeren oxo var snop. 8)

Grattiss med feit Celica. 8) Håper den er like bra som det ser ut på bildene.

#9607  av CelicaTurbo

flott flott!

Ellers, send bilder og info på epost når du har så legger jeg dette ut på eiersidene jeg :)
 #9618  av @lpher

Var jo nesten sånn som gammel celican min den der ;-)

Av den jeg kan se på bildene er det en:
90 eller 91 modelle Sort Celica GTi
17"x7,5"? Azev Type A felger (?)
Moderat senket
Tysk (avlangt skilt bak)
Et eller annet skjørt-kit..husker ikke hvilket det er...en av de bedre...
Men...hang on...hvilken bakspoiler er det på den?
(og hvordan har de skjult hullene til originalspoilern?)
Samma kurante interiørfargene som på den jeg hadde ;-)
Lite ratt ;-) ...med matchende gerakule.
Men...den spilleren så ikke helt hot ut? ;-)
Generelt...så ser den ut til å være rimelig vel tatt hånd om ihvertfall ;-)
Den var foresten jæskla blank duh! Lakkert eller? ;-)

Lets see some pics når du får den da? ;-)

Foresten...det var vel ikke du som skulle kjøpe celican min, men med mr2n i mellomlegg...her for ei stund sia vel? ;-)

@lpher
 #9632  av memo

@lpher skrev:Foresten...det var vel ikke du som skulle kjøpe celican min, men med mr2n i mellomlegg...her for ei stund sia vel? ;-)

@lpher
at det var jo?! ;)

er vel samme framspoiler på denne som var på din?

bare at jeg slapp ca 45.000 billigere unna med denne ;)
holder ingen nag tho, jeg ville og ha solgt den for noe ala det du ville ha for den :D

#9633  av memo

nå kan det forresten hende jeg roter litt mellom deg og en anna kar..
var en fyr som hadde samme fronten, som skulle ha ca 110.000 for sin...var det deg?`

men utifra avataren din, ser jeg du har en supra...jeg hadde og kontakt med en fyr som skulle selge celica'en sin og ta en supra istedet...

HVEM ER DU?! :D
-memo

#10098  av memo

da har jeg fått bilen, og den har vært på biltilsynet for godkjenning...alt i orden, forutenom 2 dempere foran som var gåen...litt pussig, er jo ikke akkurat mange fartsdumper og hull i veien i tyskland... :?:

men avgasser og slikt er i orden, og det vil si intet unormalt oljeforbruk der...oljelampa lyste idag, men håper at det er fordi eieren ikke har fyllt på en stund. Skal likevel få et verksted til å sjekke etter oljelekkasjer samtidig som de skifter til koni-dempere.. bilder kommer idag :)

-memo

#10111  av Burnout

Pokker hadde vært interisert i gamle bilen din jeg :D ..Noen bilder