TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart MK2 pÃ¥ nye E134 lørdag kveld

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #10030  av hmhaga

Traff på en svart MR2 MKII i lekehumør på nye E134 inn mot Kongsberg sentrum på lørdagskvelden (31.05). Hvem var det? :lol:
Sist redigert av hmhaga den 01 jun 2003 21:42, redigert 2 ganger totalt.

#10037  av Goose

Uten å være sikker så tipper jeg at det var jumbo.

#10041  av chris

Hehe, i lekehumør faktisk. Og dermed sa resten seg selv :D hvem vant? :D

#10047  av CelicaTurbo

mot en Impreza Turbo, vel, Jumbo har vel ingen MR2 Turbo så da er det vel egentlig ganske klart hvem som vant tenker jeg :)

#10049  av Burnout

hehe synd å inrømme det da men Imprezaen vant nok gitt..Glad jeg slapp å se det..

#10056  av chris

CelicaTurbo skrev:mot en Impreza Turbo, vel, Jumbo har vel ingen MR2 Turbo så da er det vel egentlig ganske klart hvem som vant tenker jeg :)
Kommer vel litt an på sjåføren også.. hvor gal man er :D Og som jeg har skjønt er ikke Jumbo helt stabil :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#10106  av hmhaga

chris skrev: Og som jeg har skjønt er ikke Jumbo helt stabil :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Det gikk fort ja. Kvalifiserte nok til pallesnekring og vel så det :roll: Men MR2n gikk bra den, faktisk så bra at jeg trodde det var Turbo til jeg så motordekselet. Hadde forøvrig bilen min full av bikkje, hundebur, 4 felger med dekk, bagasje og passasjer :mrgreen:

#10108  av Goose

og så hadde du javlig flask at du ikke traff en vinrød Peugot stasjonsvogn med sotaruter. Fodi da hadde nok lappen ryki tvert!!! :lol: :lol: :lol:

#10109  av kake

Goose skrev:og så hadde du javlig flask at du ikke traff en vinrød Peugot stasjonsvogn med sotaruter. Fodi da hadde nok lappen ryki tvert!!! :lol: :lol: :lol:
Tilhører den sivilbilen kongsberg ? Den har jeg nemlig sett patruljere endel Drammen-Mjøndalen. og har sett den stoppa 1 bil og 2 motorsykler. :(

#10124  av CelicaTurbo

hehe, enten har du en liten sofaputehund, eller fantastisk små dekk :) Eller er det virkelig plass til så mye i en Impreza? Ser jo ut til å være ordinær stasjonsvogn-størrelse :)

#10130  av @lpher

CelicaTurbo skrev:hehe, enten har du en liten sofaputehund, eller fantastisk små dekk :) Eller er det virkelig plass til så mye i en Impreza? Ser jo ut til å være ordinær stasjonsvogn-størrelse :)
Eyy!! Urettfeigt!!! Jeg får knapt plass til to dekk i slengen jeg! ;-)
...og husdyr kan jeg ihvertfall bare la være hjemme ;-)

@lpher

#10131  av Burnout

@lpher skrev:
CelicaTurbo skrev:hehe, enten har du en liten sofaputehund, eller fantastisk små dekk :) Eller er det virkelig plass til så mye i en Impreza? Ser jo ut til å være ordinær stasjonsvogn-størrelse :)
Eyy!! Urettfeigt!!! Jeg får knapt plass til to dekk i slengen jeg! ;-)
...og husdyr kan jeg ihvertfall bare la være hjemme ;-)

@lpher
Liker greit det hadde vel bare blitt Bil"sykt" og spydd overalt i bilen! :D :wink:

#10135  av @lpher

Burnout skrev: Liker greit det hadde vel bare blitt Bil"sykt" og spydd overalt i
bilen! :D :wink:

So true....
Har nemlig et katteskinn boende hos oss....eller er det vi som bor hos henne? ....HU liker ihvertfall ikke å kjøre bil....hadde a med i celican et par ganger...never again i tell ya! ;-) klorte og mjaua som om jeg holdt på å ta livet av a... ;-)

So...little miss kitty cat må nok oppbevares i bur om hun skal fraktes med supran ja....ikke særlig motaglig for kloremerker skinnseten ;-)

@lpher

#10137  av Burnout

hehe kan tenke meg det ja,husdyr i Supra ingen god ide.. :wink:

#10161  av Goose

kake skrev:
Goose skrev:og så hadde du javlig flask at du ikke traff en vinrød Peugot stasjonsvogn med sotaruter. Fodi da hadde nok lappen ryki tvert!!! :lol: :lol: :lol:
Tilhører den sivilbilen kongsberg ? Den har jeg nemlig sett patruljere endel Drammen-Mjøndalen. og har sett den stoppa 1 bil og 2 motorsykler. :(
Kongsberg politiet tilhører drammen, så denne bilen er fra drammen politi-kammer.