TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Feger til Mr2 mk1

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #10012  av bose

Bilde Passer disse til mk1 (utseende messig)? tenkte å kjøpe 6,5x15" med GoodYear F1 195 /55 15 , Pirelli PZero eller Toyo Proxes T1-s. Noen med andre gode erfaringer med EXTREMT gode dekk?

#10018  av CelicaTurbo

tror faktisk at de ikke vil passe jeg, men det er egentlig ikke lett å si før man ser de på bilen da.. men ser ikke helt for meg mk1 med så tynne eiker men jeg har aldri lagt merke til noen mk1'er med tynne 5-eikere før så egentlig vet jeg ikke hvordan det blir..

#10023  av Burnout

felgene var i alle fall dritkul,hvordan de tar seg ut på mkI er rett å slette bare å vente å se..Men kan jo snakke med noen som er god i photoshop da :D

#10043  av CelicaTurbo

sikkert noen her som kan prøve med photoshop? Men felgene i seg selv var rimelig kule ja men jeg har problemer med å se de for seg på en mk1, det er det jeg mente å si :)

#10048  av Burnout

jaja skjønte det,men man vet jo ikke før man har prøvd :D ..

#10052  av Burnout

noe sånt,ganske dårig men.
Vedlegg
mrfelg.jpg
mrfelg.jpg (63.05 kiB) Vist 1853 ganger

#10058  av chris

JEG tror jeg ville valgt litt tykkere eiker.. men det er meg da :)

#10060  av Burnout

synd med bakdekket....
Vedlegg
hmm.jpg
hmm.jpg (67.21 kiB) Vist 1846 ganger

#10062  av kake

Det kommer til å se meget bra ut tror jeg, en kantete bil med litt kantete tynne felger passer godt. Men er det ikke bedre å heller satse på 16" eller 17" ?