- - KonGen - -
91' Toyota MR2 GTi 16v
91' Toyota MR2 GTi 16v
Andy_Celica skrev:i helvette heller, la rudskogen være som den er.det tror jeg ikke den blir uansett
sethro skrev:Det hang bilder av åssen banen skal bli på kurs rommet, rudskogen.åjada de har sagt de skal bygge nytt sikrere og større
Så banen blir sikkert bygd om. Men ting tar jo tid![]()
Kilgallon skrev:For de som ike har fått med seg dette, så skal de bygge ut Rudskogen!Jeg er fult klar over det, men syntes det er tåpelig, skal heller ikke tilate gatebil å arangere der heller, banen skal bygges for formel 1 så blir ikke no mere bilkjøring der heller, (etter hva jeg har hørt selvfølgelig)
Andy_Celica skrev:Vi får vel se på det...Men tviler på at dem stenger banen for gatebiler.Kilgallon skrev:For de som ike har fått med seg dette, så skal de bygge ut Rudskogen!Jeg er fult klar over det, men syntes det er tåpelig, skal heller ikke tilate gatebil å arangere der heller, banen skal bygges for formel 1 så blir ikke no mere bilkjøring der heller, (etter hva jeg har hørt selvfølgelig)
celicat23 skrev:Det er nok ikke så mange arrangemanger her i norge at de kan utelukke noe som gatebil, som de helt sikkert tjener gode penger på.Er jo skandinavias største biltreff åsså.