TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Film fra ts-ogn treffet, EikÃ¥s vÃ¥r '05 (Banekjøring++)(DVD)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #118268  av kennethx

Filmen å finne på:
EDIT: ny utgave
http://bilder.ts-ogn.no/contrib/kenneth ... t_divx.avi

De som er interesert i en DVD med full kvalitet, send meg en PM.

Pris 15,- Kr + 22,- Kr Porto/Pakking

Filmen inneholder banekjøring, krasj/utkjøring, burnouts, og blir levert i dvd cover som vist her:
Bilde

Her er for ordens skyld filmen jeg la ut tidligere:
http://bilder.ts-ogn.no/contrib/kenneth ... _chase.avi

Var ett lite eksperiment i Premieere funksjonalitet. Det kunne blitt skikkelig stilig dersom vi hadde hatt kamera på litt mer avstand, slik at det filmet hele banen, og ikke flyttet på det. Da hadde denne ghost car effekten blir skikkelig bra :) Må testes en gang.
Sist redigert av kennethx den 20 jul 2005 11:37, redigert 5 ganger totalt.

#118748  av Rolla_RS

Kanon dette Kenneth. Ser at ikke kamera mennene var helt stø på hånden til tider :oops: Men vi ser jo hva som skjer, og det er jo det viktigste. (Det bør vel kansje nevnes at jeg er en av kamera mennene :lol: )

#118777  av Kjelliken

:D Kan jo ikke klage på denne filmen i allefall... helt konge.. :wink:

#119089  av kennethx

Takk for det :)

Holder på å lage en ny versjon, der jeg har brukt litt mer av råmaterialet for å ha filming fra forskjellig vinkel på runden til ett par av bilene.

Skal kjøpe en bunke med DVD cover sånn så jeg kan lage DVD'er til de som vil ha det.

Er det ingen som har noen bilder fra dagen? Er jo bare å poste her i så fall :)

#119146  av kennethx

Jepp, da er en ny utgave lagt opp, og den gamle slettet

#119189  av Speeder

Jeg får ikek spilt den av, verken i VLC eller windows media player. Får bilde emn ikke noe lyd på divX :cry:

#119276  av kennethx

Speeder skrev:Jeg får ikek spilt den av, verken i VLC eller windows media player. Får bilde emn ikke noe lyd på divX :cry:
Du får bestille dvd'en da :) Har ikke hatt tid å sjekke hva den kommer på med cover, porto og pakking..men tipper rundt 50,- sånn ca +- kommer tilbake til det. Mange ild i jernen....ehhh..eller no.

Ang. lyden, så ser jeg at den er encodet med standard PCM, noe som skal være uproblematisk for Windows?

#119369  av Rolla_RS

Holder på å laste ned version II nå, imens kommer noen bilder eg tok med mobilen.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

#119424  av kennethx

Offtopic: Bra bilder for å være mobil gitt, hva mob? Har nettopp bestillt meg en K750i :)

#119458  av Mr2 Mk2

kennethx skrev:Er det ingen som har noen bilder fra dagen? Er jo bare å poste her i så fall :)
DÃ¥rlig med bilder av biler i fart men...
Vedlegg
eikås 028.jpg
eikås 028.jpg (70.41 kiB) Vist 1079 ganger
eikås 022.jpg
eikås 022.jpg (82.5 kiB) Vist 1090 ganger
eikås 021.jpg
eikås 021.jpg (65.34 kiB) Vist 1076 ganger
Banen
Banen
eikås 007.jpg (51.23 kiB) Vist 1079 ganger
Klare til Kamp
Klare til Kamp
eikås 005.jpg (84.05 kiB) Vist 1087 ganger

#119459  av Mr2 Mk2

ett par til...
Vedlegg
eikås 020.jpg
eikås 020.jpg (86.18 kiB) Vist 1081 ganger
eikås 013.jpg
eikås 013.jpg (76.91 kiB) Vist 1082 ganger

#119649  av Rolla_RS

kennethx skrev:Offtopic: Bra bilder for å være mobil gitt, hva mob? Har nettopp bestillt meg en K750i :)
Sony Ericsson S700i. 1,3 Mpx. SÃ¥ K750i'en burde det jo bli enda bedre ;-)

#120085  av kennethx

Da er DVD'en klar.

Blir 15,- +pakking&porto (for de den må sendes til)

Har ikke sjekket hva porto og pakking kommer på, men det skal jeg gjøre på posten i morgen.

Løp og kjøp! (dvs send meg en PM)

Se vedlagt bilde av DVD cover.
Vedlegg
DVD-coverx.jpg
DVD-coverx.jpg (54.61 kiB) Vist 1643 ganger

#120182  av kennethx

Da er den første bestillingen sendt, og det ble 22,- Kr i porto/pakking. Oppdaterer første post straks :)