TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grønn MR2 mk2 holmlia

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #117426  av lasse

Så en grønn mk2 på holmlia i dag, nærmere bestemt på en parkeringsplass i bjørn bondes vei...
Brennaracing?

#117699  av BrennaRacing

Det var nok meg d ja :D Så en Mr2 når jeg rygget ut fra plassen. Regnet med at det var deg. Var å beøkte en vennine der :D

#117751  av lasse

Pen bil du har da, liker egentlig ikke grønne biler, men din tok seg bra ut, ikke så skrikende liksom...
Også litt sjeldnere enn svart og rød da...

#117789  av BrennaRacing

Takk takk. Var faktisk en av kriteriene når jeg kjøpte mr2. At den IKKE skulle være rød. Men etter jeg fikk mr2 så syns jeg rød bil var pent. Eneste jeg mangler før jeg blir litt mer fornøyd er eksos og felger. Fikk meg hvite blinkers for en uke siden. Hjelper mye på helheten på bilen :D

Hvordan går d med bilen din da??

#117871  av lasse

Hoster og går den, minimalt med problemer, hvite blinkers er et must, gjør utrolig mye på den bilen...
Hvis du ikke har det allerede, så anbefaler jeg deg å montere sportsluftfilter, blir skikkelig grom lyd av det 8) og senking da selfølgelig, akkurat fått senka min, og det er en helt annen bil å se på...

#117895  av BrennaRacing

Ja, jeg må få meg luftfilter på bilen snart. Hvilket merke har du?? En kamerat kjøpte Apexi filter til sin, å det skal visst være veldig bra. Men koster nærmere 1500 spenn tror jeg.

Ja, blir senking etterhvert å, men må ha meg felger først. Kjøpte du bare fjærer eller dempere å??

#117907  av lasse

Har bmc luftfilter, helt greit, ikkeno billig dritt, kosta rundt 800,- tror jeg, på en sjappe ute ved mastemyr (om du vet hvor det er da...)

Har senka med bare fjærer foreløpelig, men blir nok dempere etterhvert, orginal demperne holder visst ikke så altfor lenge etter senking...
Går veldig bra over fartsdumper også, mye bedre enn forventet, har ikke subba en eneste gang.

Felger er også viktig, driver og sikler på oz classe patent lip jeg...

#118128  av BrennaRacing

Veit hvor mastemyr er ja. Bortved Kolbotn ikke sant?? Hvor ligger den sjappa a.

Er keen på luftfilter snart jeg å, tenkte jeg skulle se etter det hvis jeg tar meg en tur opp til rudskogen til helga.

De felgene var sinnsykt fete. Passer nok godt på bilen din. Men OZ er ikke billig da :(

#118182  av lasse

Ikke langt fra kolbotn nei, oppegård elektro-diesel heter sjappa (ikke bli skremt av navnet), ligger på andre siden av veien ved den kiwi butikken der oppe...

OZ er dyrt ja, eneste som stopper meg det, men det er jo lov å drømme litt da...

#118200  av BrennaRacing

hmmm...Nå er jeg ikke helt med. Veit om en Kiwi butikk borti der, å det er på Kolbotn senter. Toyota på Kolbotn ligger jo i Mastemyr (tror jeg)...Er det bortved der??

Jaja, det er lov til å drømme, eller så er det jo bare å jobbe masse, å spare :D

Er veldig usikker på åssen felger jeg har lyst på jeg, er så mange fete. Men blir hvertfall ikke felger før neste sommer, så jeg har god tid til å tenke :D

#118262  av lasse

Hvis du tar av holmliaveien mot rosenholm stajon (det vet du vel hvor er, velkjent sladdeplass vinterstid), så bare følger veien til du kommer til en shell stasjon på høyre side, så tar du ned til høyre ved full stoppen, og tar av første til venstre igjen, følger veien så blir det vel tredje til høyre tror jeg, rett før du kommer til kiwi ihvertfall, er et lite skilt der, men det er litt vanskelig å se...

Like greit å ha vinteren å bestemme seg på da, ikke vits i å kjøpe noe man kan bli ufornøyd med, veldig glad i felger med litt brei kant jeg da...

#118271  av BrennaRacing

Er det sladdesvingen deres?? Er det ikke jævli mye purk der a?? Nå skjønte jeg hvor du mente. Første til venstre etter fullstoppen, der pleier vi å sladde om vintern (kodak) Skikkelig bra der. En stor plass med en liten skog på midten :D

Ja, jeg SKAL ha felger med kant jeg å. Når jeg kjøpte felger til den første bilen min så hadde jeg først lyst på kant, men så ombestemte jeg meg å kjøpte Alessio F1 felger uten kant. Men så begynte jeg å like kant igjen, Er jo ekstra kult når man har dypere kant bak enn foran.

Så forresten på profilen din nå, for å skjekke skiltnummeret...Måtte bekrefte misstanken min om at det var deg jeg møtte på veien mellom ytre enebakk og lillestrøm for noen timer siden. Du raca litt med en kamerat av meg i en 200 sx s14...hehe... Jeg lå en bil bak han. Tror nok du burde bytte ut demperene dine snart, for han de to som lå bak deg sa at du gikk nedi. det gnistret i svingene. Han kameraten min i Nissanen skrøt fært av at han "flisa en Mr2" hehe. Jeg kommer nok til å få høre den en stund tror jeg :D [/code]

#118286  av lasse

Kjører vel fra purken vel?
Den kodakplassen er også god, bare synd det bare var blankis der i vinter, mye bedre med litt snø :D

Var nok ikke meg du så, polerte bil som en gud i går kveld, har aldri gått nedi heller (tror jeg, kan jo hende når det går en kule varmt da...), men de veiene utover mot enebakk er jo veldig underholdende da...

#118300  av BrennaRacing

Okay....Da er det nok flere røde mr2er med KH skilter da. De veiene er drit kule. Kjørte der en del i går :D

#118308  av lasse

Skulle bare vært litt bedre asfalt så hadde det vært prima...

Er vel unødvendig å spørre om det var deg jeg så på holmliaveien nå nettopp...

Og forresten: den svingen ut fra full stoppen ved mastemyr er dritkul å kjøre på når det regner, oppover mot kolbotn, litt gass i svingen og nydelig sladd 8)

Edit:mange MR2 med KH reg ja, er jo drammens reg nr. og TG-Bil regger jo bilene de tar inn der...
Sist redigert av lasse den 09 jul 2005 15:37, redigert 1 gang totalt.