Er det sladdesvingen deres?? Er det ikke jævli mye purk der a?? Nå skjønte jeg hvor du mente. Første til venstre etter fullstoppen, der pleier vi å sladde om vintern (kodak) Skikkelig bra der. En stor plass med en liten skog på midten
Ja, jeg SKAL ha felger med kant jeg å. Når jeg kjøpte felger til den første bilen min så hadde jeg først lyst på kant, men så ombestemte jeg meg å kjøpte Alessio F1 felger uten kant. Men så begynte jeg å like kant igjen, Er jo ekstra kult når man har dypere kant bak enn foran.
Så forresten på profilen din nå, for å skjekke skiltnummeret...Måtte bekrefte misstanken min om at det var deg jeg møtte på veien mellom ytre enebakk og lillestrøm for noen timer siden. Du raca litt med en kamerat av meg i en 200 sx s14...hehe... Jeg lå en bil bak han. Tror nok du burde bytte ut demperene dine snart, for han de to som lå bak deg sa at du gikk nedi. det gnistret i svingene. Han kameraten min i Nissanen skrøt fært av at han "flisa en Mr2" hehe. Jeg kommer nok til å få høre den en stund tror jeg

[/code]