TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som hater mÃ¥ser?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #117021  av Luciferen

Skulle på jobb en morge å oppdaget noe stygt på frontruten. Kom hjem fra jobb å oppdaget enda mer stygt på bilen. Noen flere som ikke er noe spesielt gla i måser???
Vedlegg
DSC00036.JPG
DSC00036.JPG (189.25 kiB) Vist 1155 ganger

#117039  av FireWalk

Og du tror DU har problemer? slik har jeg det hver dag pga at telefon ledningene går over innkjørselen her, og måsen sitter og driter rett ned på bilen(e). Alle andre fugler og for den saks skyld. Skal begynne å skyte dem med luft gevær nå! ;)
Vedlegg
jeg HATER fugler!
jeg HATER fugler!
P1010001.JPG (54.58 kiB) Vist 1155 ganger

#117040  av Toyota4ever

Ser jo ut som renne paintball masakren jo :lol:

#117043  av mralp

Kjørte på en i dag, lå i 80, fikk heldigvis bremset litt, deiset rett inn i frontruta. Var litt svett da ruta nettopp er byttet og 5 nye lapper der fristet lite, men det gikk bra (for ruta vel å merke ^^)

:lol:

#117046  av Gjertsen

haha det der er INGENTING!
Skulle tatt bilder av merca til søster jeg da fatter og jeg var i butikken i 2 min. HELE passasjersiden var totalt driti ned, Taket var liksom ikke no annet enn dritt. front ruta hadde vel en 10 angrep. Dette var rektignok duer da! men fy faen. var regne bagdad og afghanistan på samme tid. Lo litt når vi så det da niesa mi på 4 satt i baksetet og ropte "se hva fulen gjordet, den bæsja hele siden" hihi :lol:

#117049  av FireWalk

sikkert festlig :) men det blir en pest og en plage når dette skjer hver eneste dag hele året.. Om jeg vasker bilen min, for så å gå opp igjen med bøtta og svampen, så er det allerede kommet noen nye anngrep innen jeg kommer ned igjen.. jeg må faktisk flytte bilen bort fra innkjørselen rett etter å ha vasket den før jeg kan tørre å bære opp igjen bøtta og svampen... hvis ikke er de der med en gang og driter...

Skal legge meg inn i buskene med luftgevær nå ;) sånn "you hit me, I hit you" mentalitet... ;)

#117051  av kake

Denne er ille
Vedlegg
fugledritt.jpg
fugledritt.jpg (92.85 kiB) Vist 1157 ganger

#117053  av hmsilset

jeg HATER måker!!!!! Har celica selv,og hvit bæsj på sort
bil er irriterende.FÃ¥r vaska bil hver dag da 8)

#117113  av cameleon

Jeg brukte nesten 500,- på tørrens innvendig for ikke så lenge siden. Dette i og med at en av de faens fuglene hadde driti INNI bilen min rett ned i setet når taket hadde vært av :evil:

#117114  av Dalan

Åååååh som jeg hater fugler, eneste bilen de driter på på hele kommunearbeider-parkeringa er min! :evil: :evil: :evil:

#117139  av Blueman

Jeg har hørt at måsen liker å dritte på røde ting :D Men jeg vet ikke om dette stemmer :P
Men vis dette stemmer er d ikke så bra for dere som har rød bil :D hehe

#117140  av Luciferen

Har 2 naboer som begge har røde biler, men ikke f... om dei blir bomba. Men i kveld er det payback. skal gi dei brødskiver dynka i vodka.

#117143  av FireWalk

jeg støtter opp om teorien om at de liker røde ting.... eventuelt blanke ting... For det står 3 biler i oppkjørselen her.. den ene er grå, den andre er blå, og min er som kjent nylakkert skarp RØD.

De konsentrerer uten tvil skitingen sin om bilen min. I gjennomsnitt er det ca 80% mer skit på bilen min enn på de andre.. det kan ikke være tilfeldig! Uansett HVORDAN jeg stokker om på parkeringen av disse 3 bilene så er det min som blir mest beskutt....

#117144  av kennethx

Fatten hadde mye problemer med skjorer som dreit på bilen hans. De hadde laget ett reir oppi treet rett ved siden av parkeringsplassen hans. Problemet var at de idiotiske fuglene gikk og spiste gjøtselen som ble lagt ut i blomsterbedet (små runde kuler) Og disse ble de jo DRITA dårlig i magen av. og det gikk så klart ut over bilene, snakk om renne ræv....anyway. Løsningen ble ganske enkel. Kappet ned treet og lagde en ved stabel av det.