TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Til alle som var pÃ¥ ACR

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #115864  av ST205RR

Siden Toyota Nordvik AS på mo i rana var så greie å stille med gratis vask til oss pluss at vi hadde mekaniker tilgjengelig store deler av helgen tengte jeg at det minste vi kan gjøre er å lage en post her som vi kan fortelle dem hvor fornøyd vi er med den kjempe fine servicen vi fikk hos dem (jeg sender dem en link til denne posten slik at di kan lese all skryten) slik at di karnsje støtter oss med lignende ting til neste år :D

stiller meg først i køen og sier tusen takk for kanon service !!!!

#115867  av Dalan

Jeg var ikke der, men flott tiltak av Toyota Nordvik :D

#115888  av kennethx

Var der å vasket bilen på fredagen. Kjempe positivt at de stiller opp, spesiellt for oss som kommer langveis fra :)

#115896  av Speeder

Nå benyttet ikke jeg meg av de denne gangen, men meget betryggende å ha i bakhodet når man legger ut på en 100+mil lang tur.

Kjempe service :!:

#115899  av @lpher

Var innom å fikk vaska doningen på Lørdag selv :) Takker og bukker for gjestriheten :) Rått med egen mekanikervakt da! Cudos! :D

#115900  av Poppe1

Var ikke der jeg heller, men er meget bra av toyota og stille opp sånn... Så da er det på sin plass og rette en stor takk til toyota der opp, og mekanikerne som stilte opp..

#115902  av Fredrik

Var heller ikke der selv, men det er skikkelig service! Godt gjort! :)

#115906  av Blueman

tuuuusen takk! Nydelig service!! :D :D

#115929  av tojo

Var ikke der ACR helgen...men:D GOD SERVICE,dem er alltid hyggelige og hjelpsomme!
STOR takk til Toyota Nordvik AS(Mo i Rana)for service,mekanikervakt og vaskemulighetene. :D

#115944  av jan-erik

Vil benytte anledningen til å takke for kjempegod service i fjor også når Markus, Morten og jeg var på Sommertreffet. Som takk for god hjelp tok vi og rammet inn et bilde og sendte til de. Se bilder under. Foreslår at vi kan gjøre det samme i år med samlebildet som ble tatt.
Vedlegg
takkebilde.jpg
takkebilde.jpg (293.86 kiB) Vist 152 ganger

#115945  av olemm

Kjempe service av Toyota dette her...

#115992  av GT4 CS

Vil og rette en stor takk til de. Fikk låne noe verktøy og div for og prøve og tette eksoslekasjen min. Mekanikkeren var meget hjelpsom, vi skulle nesten hatt kronerulling og sendt de en flaske med noe brennbart til og slukke tørsten med :wink:

#116056  av sindrejl

Vil bare si tusen takk for kjempeservice av mekanikvakta på Toyota Nordvik som stilte opp på lørdagskvelden for å hjelpe med å tette eksos, bare synd sveiseapparatet streika :( Var der også å vaska bil på fredag, nydelig service dette!

#116080  av KK-ma70

Får takke jeg også :D som har bilen min stående opp til de enda :( Håper den ikke skaper alt for mye problemer for de...
Må få hentet den snart. Har litt problemer med å ordne transport :(

#116095  av 2fastgt4

det var jo bare supert.jeg var heller ikke der.
veldig betryggende å kunne få slik hjelp.