TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Female parking spaces

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #113778  av kaimagne

Say no more... :mrgreen:
Vedlegg
femaleparking.gif
femaleparking.gif (47.48 kiB) Vist 961 ganger

#113831  av spkstrp

hvor finner du alt dette ? noe sier meg at du har en smule kvinnefiendtlig holdning :lol:

#113842  av kaimagne

Neida, jeg har ikke kvinnefiendtlig holdning. Faktisk er jeg så glad i kvinner at jeg lurer på om jeg er lesbisk... ;)

#113883  av Goose

kaimagne skrev:Neida, jeg har ikke kvinnefiendtlig holdning. Faktisk er jeg så glad i kvinner at jeg lurer på om jeg er lesbisk... ;)
Ja du har sånn antydning til det ja :lol:

#114127  av FireFox

hehe, den er bra da :)

#114411  av chris

Man er da vel ikke kvinnefiendtlig selv om man understreker det faktum at de ikke kan å kjøre bil ;) :D

#114558  av mr_2

chris skrev:Man er da vel ikke kvinnefiendtlig selv om man understreker det faktum at de ikke kan å kjøre bil ;) :D
*lener seg godt tilbake i stolen å bare venter på reaksjonene på den uttalelsen :twisted: * :wink:

#114560  av ina

Gutter er verre til å kjøre bil!!! Gutter er hvertfall flinkere til å vrake biler!!! :D

#114585  av KK-ma70

ina skrev:Gutter er verre til å kjøre bil!!! Gutter er hvertfall flinkere til å vrake biler!!! :D
Vi bare kjører mere bil en damene, dermed høy statestikk..

#114590  av ina

Det er ganske mange damer som kjører mye... Jeg kjører masse!!!! Klarer å parkere og kjøre uten å vrake biler....

#114599  av cameleon

Forskjellen er vel mer den at når det skjer noe med guttenes bil, så er det som oftest kondemnering som står høyest på lista... :P

Jenter derimot er flinkere til å pynte på bilen i ny og ne med småbulker o.l. Som å rygge på ei postkasse, eller knuse ei baklykt, eller kanskje å lage en liten bulk på fronten osv osv. :P

#114708  av elino

HAHA dere kan bare innbille dere at dere er bedre sjåfører enn oss jenter :twisted: Er nok ikke kjønnet som avgjør ferdighetene vil jeg tro.... :wink:

Selv har jeg kjørt bil i 15 år uten så mye som ei ripe i en felg eller bulk i en bakskjerm :lol: Og jeg har ingen betenkeligheter med å lukeparkere supraen med 20" :lol: :lol:

Stå på jenter :wink:

#114709  av elino

chris skrev:Man er da vel ikke kvinnefiendtlig selv om man understreker det faktum at de ikke kan å kjøre bil ;) :D
:twisted: *#"#"%¤&!"#¤%& :twisted:

#114740  av sindrejl

fleste jenter jeg har snakket med innrømmer at jenter stortsett ikke kan å kjøre bil.. det finnes unntak, og regner med kvinnfolkene her inne på forumet er blandt de unntakene..
har nok med interesse og hvor mye man kjører å gjøre. Pluss at jenter generellt har en annen romfølelse og mange klarer ikke tenke seg til hvor hjørnene på bilen er kontra parkeringsstripene/biler rundt..
dette er faktum og på ingen måte noe vits å bestride.. sånn er det bare.

#115064  av olemm

Har heller ikke sett så mange jenter/damer i toppsjiktet i Formel1 og WRC, eller forresten, jeg har ikke sett noen :lol: