TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Meguiar's bilsÃ¥pe - tommelen opp!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #112017  av Dalan

Fikk Meguiar's-såpa mi i går, tenkte jeg skulle teste den.
Den var meget bra, bare se hvor blank den ble, her er den ikke polert siden i høst! :D

Polerte den etterpå da, og i natt begynte det selvfølgelig å regne og det har ikke gitt seg enda.. :(

-Edit-
Det var ikke autoglym.. :oops: :oops:
Vedlegg
Photo-0163.jpg
Photo-0163.jpg (124 kiB) Vist 1137 ganger
Sist redigert av Dalan den 02 jun 2005 17:49, redigert 1 gang totalt.

#112049  av celicat23

Du burde prøve meguiars sin bilsåpe. Både gold line og den vanlige rosa (husker ikke hva den heter). Dødsbra såpe, som gjør at bilen skinner etter vask.

#112052  av CelicaTurbo

Autoglym har meget bra produkter ja, litt dyrt kanskje men den såpen har jeg spart inn igjen for lenge siden pga at den er så fantastisk drøy, bare en liten hette eller to til en bøtte vann og det er den beste såpen jeg har brukt. Anbefaler også extra gloss protection, som er en slags enkel flytende "hardvoks" som virkelig bringer frem glansen i lakken.. den er flytende som vann og er meget enkel å arbeide med, men det er et must at bilen er 100% ren først, og det er nok greit å bruke tykkere voks iblant for en mer varig beskyttelse. Extra gloss protection egner seg bra før utstillinger og slikt :)

#112096  av Dalan

celicat23 skrev:Du burde prøve meguiars sin bilsåpe. Både gold line og den vanlige rosa (husker ikke hva den heter). Dødsbra såpe, som gjør at bilen skinner etter vask.
Pussig at du nevner det, for det var akkurat det jeg brukte :mrgreen:
Skjønner ikke hvor jeg fikk Autoglym fra... :?
Det var altså Meguiar's sin Gold Class såpe jeg brukte :P

#112103  av celicat23

Dalan skrev:
celicat23 skrev:Du burde prøve meguiars sin bilsåpe. Både gold line og den vanlige rosa (husker ikke hva den heter). Dødsbra såpe, som gjør at bilen skinner etter vask.
Pussig at du nevner det, for det var akkurat det jeg brukte :mrgreen:
Skjønner ikke hvor jeg fikk Autoglym fra... :?
Det var altså Meguiar's sin Gold Class såpe jeg brukte :P
Hehe, ok - men da har du tatt riktig valg! :) Dødsbra såpe, og lukter godt også :)

#112116  av CelicaTurbo

hehe, vel jeg har ikke tenkt å ombestemme meg ihvertfall, står for at autoglym er et bra produkt :D Men har ikke prøvd meguiars da..

#112117  av erling

Dalan skrev:Pussig at du nevner det, for det var akkurat det jeg brukte :mrgreen:
:D :D

Macgyver er sjef det. :wink:

#112124  av GT_rider

bruker meguiars såpe, den rosa såpa som jeg ikke husker hva heter. Og autoglym når jeg polerer. godt fornøyd med begge merkene jeg.
Celicaturbo: takk for tipset om den "extra gloss protection" voksen. den skal prøves nå snart :)

#112150  av kake

Nice. Hvor får du kjøpt denne Meguiar's sin Gold Class såpe da? :)

Pleier å bruke turtle-såpe (Den hvite flaska), den er veldig mild, veldig fornøyd med den siden den ikke fjerner polishen på bilen, og så blir den ganske blank også, men skader jo ikke å prøve andre.

Til polering er jeg i likhet med CelicaTurbo meget fornøyd med Autoglym, Super Resin Polish til polering, og Extra gloss protection til forsegling.

#112219  av Dalan

kake skrev:Nice. Hvor får du kjøpt denne Meguiar's sin Gold Class såpe da? :)
Får kjøpt den online på http://www.meguiars.no :)

#112223  av celicat23

DØDSBRA! Online shop! Konge!

#115853  av Johansen

hørtes bra ut dette, så jeg bestilte meg noen flasker med forskjellige greier!

må jo ha noe å gjøre mens jeg venter på at jeg skal få lappen tilbake :D

#115877  av seini

Ville ikke si det var upris heller på de produktene på den online-shoppen!
Hvile av produktene der anbefaler dere da? Var jo en del å velge mellom.

#115905  av jensi

Ser at Shellen har begynnt å selge Mequiars her i Sandnes .
Jens

#116022  av grimfer

wow! :o
Meguiar's på bensinstasjon! Her synes jeg flere skulle komme på banen!