TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• prøver Ã¥ legge ut noen bilder

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#108922  av 2fastgt4

dette er mitt bevis på att man ikke behøver å få gubbestempel for å kjøre stasjonsvogn. 8)

#108923  av 2fastgt4

tok ett bilde av en cs på våler. tror det var 2003 mulig 2002.
bilen kjører med 235/35-19 :)
Vedlegg
CCF21052005_00002-2.jpg
CCF21052005_00002-2.jpg (158.54 kiB) Vist 1224 ganger

#108924  av 2fastgt4

eieren sa det ikke tok borti.
bilen er senket og dette tar ikke borti påsto eieren.
kankje eieren er regga her :?:

#108951  av Erlend

Blir ikke mye gubbestempel hvis du har en sånn heller 8) Enda kulere i sedan, og kulest i VR4-utførelse... Men er ikke akkurat stygg som stasjonsvogn!
Vedlegg
svartgalant.jpg
svartgalant.jpg (65.4 kiB) Vist 1963 ganger

#108963  av erling

Flytta denna til media og fiksa litt på ene bildet. Zåz zånn e' det, liksom. :wink:

#108964  av Anders gullstein

Ja, ganske stilige disse Galantene. De som har Advance pakken har da denne VR4 sylingen, om ikke VR4 power :wink: . Det er ikke så mange som gjør noe med disse bilene, så de blir ekstra lakt merke til når man ser dem senka med felger. Slik som BMW og Audi har det blitt ganske dagligdags med senking og felger.
Vedlegg
w674fon.jpg
w674fon.jpg (43.87 kiB) Vist 1941 ganger

#109017  av Maverick

Jeg bare forguder fronten til de nye Galantene .. Jeg kan ikke komme på en penere front, faktisk .. :o

#109019  av Erlend

Maverick skrev:Jeg bare forguder fronten til de nye Galantene .. Jeg kan ikke komme på en penere front, faktisk .. :o
Enig der, den er utrolig tøff! De nye bilene til Mitsubishi ser ut som leketøy med de overdimensjonerte frontene de har nå... Siste Galanten ser derimot ut som en skikkelig haikjeft! Rå :) Trenger lite for å bli kjempefete. Kjører en sånn rundt i Larvik som taxi, den er litt senka, har 17"ere og sota ruter bak. Veldig clean og rå!

#109413  av chris

Maverick skrev:Jeg bare forguder fronten til de nye Galantene .. Jeg kan ikke komme på en penere front, faktisk .. :o
Yepp, de er pene. Og ikke minst: det ser ut som en bil.. ikke et romskip med lyktene dratt halvveis opp på panseret og helt meningsløse former.

#109441  av FireFox

Ser skikkelig sinna ut, det liker jeg :) er en på jobben som har en sånn i sedan.. den er skikkelig tøff

#109618  av spkstrp

trodde bare det var jeg som gikk å tenkte at galant stasjonsvogn hadde vært en sjefsfamiliebil :lol:

#109645  av Erlend

spkstrp skrev:trodde bare det var jeg som gikk å tenkte at galant stasjonsvogn hadde vært en sjefsfamiliebil :lol:
Neida! Hehe, jeg har iallefall hatt den i tankene siden jeg først så den :) Men det er kanskje litt tabu å gå og si at man har direkte LYST på en Mitsubishi som ikke er EVO, Eclipse eller 3000GT... hehe.
De holder seg greit i pris disse stasjonsvognene ser det ut til, en god sterk motor og mye originalt utstyr bidrar helt sikkert :)

#109722  av Anders gullstein

Koster ikke skjorta lenmgre heller. Er mulig å få en fin en til under 100 000 nå. Riktig nok ikke den fresheste med VR4 stylingen, men dog det nye karosseriet. Gir man noen kroner ekstra kan man dure rundt i V6 modellen også. Fatter'n har en slik, 97 modell sedan. Kanskje jeg får kjøpe den billig en gang min Galant takker for seg. Senkesett, 18" hjul og montere grøftlys så blir den fin den. Hvite blinklys har den allerede montert.

Sant som dere sier, den har et streit utseende som ikke trenger tilvenning uten lykter som er dradd langt oppover panseret. :wink:

#110497  av cameleon

Kurrante biler det der. Men uansett så skal det veeeldig mye til for at jeg overhodet kommer til å skaffe meg en stasjongsvogn EVER. Da må jeg ha mins 20 unger.