TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem er med?! :D (Dream Theater - Oslo spectrum 30.sept)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#108900  av kaimagne

Neinei, verdens beste liveband er Hurra Torpedos. Basta. Så dem på Slottsfjellfestivalen i fjor, absolutt det beste jeg har sett av sceneshow! ;)

#108904  av Master

Yeah right :wink:

#109005  av Trial

Heeeey,jeg var også ifjor! 8) det var det ABSOLUTT råeste jeg har vært med på... Helt sinnsykt...

#109007  av Master

hehe.. ingen tvil :P skal i går og da?

#109009  av Master

Ja.. De er rett og slett en FRYD å se på. Like bra enkeltprestasjoner samt samspill skal du lete lenge etter.. :P Enig i at det av og til blir litt mye... men det faller bort mot helhetsinntrykket.

edit: takk for edit av topic btw.. my bad :roll:

#109015  av Trial

Ja,de er nok litt glade i å vise seg frem,men når man er så dyktig på for eks gitar,som John Petrucci er,så har man lov til å "brife" litt! :)

#109129  av conniew

Damn.. Hadde jeg hatt både penger og tid: No doubt! Dream Theater er bandet sitt det :D
*sukk*

#109136  av Master

Man tar seg både råd og tid ;)

#109244  av conniew

Lett for deg å si.. Heh. Er ikke så lett med skole, og ingen jobb (ennå), og å bo i trondheim da vettø.

#109315  av FalcoN

Må vel prøve å skaffe seg en fridag da.... :)

Hadde vært driitbra å vært der :D

#109327  av Master

Dette er en fredag kl 1930 så du burde klare å få gå tidlig fra jobb osv:) i tillegg tror jeg det er "høstferie" for de som går skole.

Dette blir helt sinnsykt :D