TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Celica Replica

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #108358  av Dviper

Jeg vet ikke dere synes men jeg synes denne har en veldig lik front som GT 4
Det er en Hyundai Tiburon.. sikkert tenkt for det amrikanske markede!!!
Vedlegg
tiburon-front.jpg
tiburon-front.jpg (13.69 kiB) Vist 709 ganger

#108360  av Dviper

GT 4
Vedlegg
Gullet.JPG
Gullet.JPG (39.9 kiB) Vist 708 ganger

#108366  av sexten

Gamle Hyundai Coupè ser jo helt forferdelig ut, men nyere Hyundai Coupè (2003+ tror jeg) ser faktisk meget bra ut, og jeg har falt helt for utseendet :)

Så når det nå ryktes at nye Hyundai Coupè kommer med RWD og 3.0 V6 så kan jo ting bli interessant? :D

#108374  av FireFox

Kan kansje ligne litt ja... men Celica`n er 1000ganger penere ::)

#108376  av Dviper

FireFox: er helt enig med dæ!!!

#108390  av celicat23

Sikkert tenkt for det amerikanske markedet? Uhm. Du er klar over at de er ganske så vanlige her i norge?

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=742914
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=463384
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=753453
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=722482

(den siste annonsen er best, for den er helt for j____ig stygg)

#108669  av Kebab gud

sexten skrev:Gamle Hyundai Coupè ser jo helt forferdelig ut, men nyere Hyundai Coupè (2003+ tror jeg) ser faktisk meget bra ut, og jeg har falt helt for utseendet :)

Så når det nå ryktes at nye Hyundai Coupè kommer med RWD og 3.0 V6 så kan jo ting bli interessant? :D
ryktes ikke ..
er bekreftet ..

kommer med 2 V6 i 3liter++ klassen, så den blir en sikklig oppgradering fra dagens som har en 2,7(?)liter V6 som topp utgave

PS: HUNDaiiiiaiiiaii coupe er egentlig en ganske bra bil.. ubehaglig å sitte i men skal vist være veldig lik en celica i alt annet

nyeste (mk3?) kom nettop i facelift utgave.. litt mer ris bare.. mener også den fikk en motor oppgradering

#108720  av Johnny_Bravo

Kebab gud skrev:
sexten skrev:Gamle Hyundai Coupè ser jo helt forferdelig ut, men nyere Hyundai Coupè (2003+ tror jeg) ser faktisk meget bra ut, og jeg har falt helt for utseendet :)

ryktes ikke ..
er bekreftet ..

kommer med 2 V6 i 3liter++ klassen, så den blir en sikklig oppgradering fra dagens som har en 2,7(?)liter V6 som topp utgave

PS: HUNDaiiiiaiiiaii coupe er egentlig en ganske bra bil.. ubehaglig å sitte i men skal vist være veldig lik en celica i alt annet

nyeste (mk3?) kom nettop i facelift utgave.. litt mer ris bare.. mener også den fikk en motor oppgradering
fikk du med deg om den kom i RWD?

#108799  av Kebab gud

Johnny_Bravo skrev:
Kebab gud skrev:

ryktes ikke ..
er bekreftet ..

fikk du med deg om den kom i RWD?
er jo det jag sa .. er ikke rykter .. er bekreftet

#108839  av @lpher

Huyndai Coupe har alltid (bortsett fra på siste gen) hatt ett snev av forrige gen celica i seg den... :D

Den forrige som er avbildet over her...har VEL mye tilfelles med ST20x.
Før den forrige faceliften...så var det mye ST18x over den....men kaka tar vel den første coupe/tiburon...som så ut som en blåkopi av ST16x :D

#108840  av Goose

nye hyundai cuope ser ganske tøff ut invendig men er alt for mye opel inne... :roll:

#108841  av @lpher

Goose skrev:nye hyundai cuope ser ganske tøff ut invendig men er alt for mye opel inne... :roll:
Kinder-egg-plast-look mener du? :mrgreen:

#108896  av aneriks

den kan ikke sammenlignes med celica`en etter min mening

#108917  av @lpher

aneriks skrev:den kan ikke sammenlignes med celica`en etter min mening
Amen! :D