TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Møte med 2000Celica

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #106073  av Erlend

Gunnar tok turen innom meg her på Madla i Stavanger idag, det ble en veldig koselig halvtime :) Han har fått satt på Kaminarikitet sitt, og sammen med de nye blodig rå Rays Engineering-felgene, xenonlys og TRD 4" potte ble det hele en saftig pakke! Nå mangler det bare hellakkering og coilovers ++... Fikk en fin kjøretur med Celicaen hans, det var en utrolig gromlyd av TRD-potta, og et fint skyv med utrolig rask respons i rattet! Synd at han ikke får kjørt så mye, for bilen kunne blitt et skikkelig blikkfang i sentrum om kvelden :)

Legger ut et par bilder... Jeg og en kamerat har en liten hobby - vi godkjenner felger, og jeg må si at 2000Celica besto testen med glans :mrgreen:
Vedlegg
Rimpointers Guild 4.jpg
Rimpointers Guild 4.jpg (148.18 kiB) Vist 542 ganger
123_2381.JPG
123_2381.JPG (394.45 kiB) Vist 514 ganger

#107286  av FireWalk

PENT!!!!! 8) 8) 8)

#107294  av celicat23

Bli kvitt 4x4 offroad look'en med litt senking så blir det bra.
 #107315  av 2000celica

Erlend skrev:Jeg og en kamerat har en liten hobby - vi godkjenner felger, og jeg må si at 2000Celica besto testen med glans :mrgreen:
Kjekt å ha noe som er godkjent på bilen :mrgreen: :mrgreen:
celicat23 skrev:Bli kvitt 4x4 offroad look'en med litt senking så blir det bra.
TRD coiloversene skal på , etter at bilen har vært i lakkboksen, ble for mye fargeforskjell, så nå lakkeres hele bilen rett etter 17. mai.
Regner med å senke ytterligere 15 mm foran og 20 mm bak.

#107351  av RedCelica

SNYGG BIL! :D