TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Markus kommer til Trondheim 11/12 mai

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #105790  av cameleon

Dette er nå bekreftet. Guruen skal teste bilen sin på bjørnstad, så i denne anledning bør vi samles å ta godt i mot han. Om dere ønsker å se en av verdens mest spesielle mr2'er, så har dere muligheten nå. Mer info kommer senere når jeg vet litt mer rundt ting og tang. :wink:

#105799  av sleeper

bremsing?

#105801  av Maverick

Det må jeg få med meg .. ;)

#105802  av cameleon

sleeper skrev:bremsing?
Den skal på dynoen ja :wink:

#105807  av sleeper

noen som har en oversikt over modsa på`n eller?

#105816  av bose

er vel lettere å holde oversikt over hva som er orginalt på den bilen

#105818  av sleeper

bose skrev:er vel lettere å holde oversikt over hva som er orginalt på den bilen
:D :D :D :D

#105830  av sindrejl

:lol: :lol: :lol:

#105831  av sw20

Kan noen lage ei liste....
:D :D :D :D

#105910  av chris

Hehehe.. er ikke så mye igjen som er originalt. er vel noen interiørdetaljer om ikke er bytta ut enda :lol:

Jeg la ut tråd på treff/møter før jeg så denne. Blir gathering på torsdags ettermiddag, etter at markusgutt er ferdig hos Bjørnstad ;)

#105919  av Goose

Orginalt:
Ja hm...
- mr2 emblem
- karroseri under lakken
- støv på understellet

mer kommer jeg ikke på ;) :roll:

#105925  av _speedy

Hvordan er mulighetene for å få sitte på en tur? :D

#105929  av CelicaTurbo

hehe, er dere sikker på at Markus vil ha dere hengende rundt i området mens han får gullet sitt bremset og justert da? ;)

#105930  av Goose

CelicaTurbo skrev:hehe, er dere sikker på at Markus vil ha dere hengende rundt i området mens han får gullet sitt bremset og justert da? ;)
Ser ikke ut som han har noe valg, eller hva? :wink: :roll: