TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvit mr2 mk2 turbo Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #105565  av KK-ma70

Møtte en idag med en hvit Mr2 MK2 som er ombygd til turbo. Ga han adressen til forumet, virket interresert. Får se om han dukker opp. Fikk også nummeret hans, så jeg kunne opplyse han om treff o.l.
 #105569  av cameleon

KK-ma70 skrev:Møtte en idag med en hvit Mr2 MK2 som er ombygd til turbo. Ga han adressen til forumet, virket interresert. Får se om han dukker opp. Fikk også nummeret hans, så jeg kunne opplyse han om treff o.l.
Har truffet på han en dag tidligere jeg også. Gikk litt bedre enn min :P

#105632  av mr.two

Bilen er godkjent ombygd. Karosseribytte..
 #105776  av The Doctor

cameleon skrev:
KK-ma70 skrev:Møtte en idag med en hvit Mr2 MK2 som er ombygd til turbo. Ga han adressen til forumet, virket interresert. Får se om han dukker opp. Fikk også nummeret hans, så jeg kunne opplyse han om treff o.l.
:P :D
 #105804  av cameleon

The Doctor skrev:
cameleon skrev:
:P :D
hehe det var din tidligere var det ikke? :wink:
Bare vent du. EN dag så kommer jeg med turbo jeg også :mrgreen: