TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• !"#¤%&/¤%&/tes politifaen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #103393  av TOYPARTS

Er fotgjenger jeg også nå :roll: :roll: :roll: de svina klarte å måle meg til 86,0 i 60 sona, 86,0 er beslag og ikke 85,9 :roll: :roll: må vel se hva som går ann å ordne kan jo ikke ta bussen akkurat

#103398  av Maverick

Kondolerer .. Det er virkelig trist!
Verste av alt er jo at i mange 60 soner så er det faktisk ikke ille å kjøre i 80 .. Får håpe du slipper unna en skikkelig stygg bot.
 #103399  av cameleon

TOYPARTS skrev:Er fotgjenger jeg også nå :roll: :roll: :roll: de svina klarte å måle meg til 86,0 i 60 sona, 86,0 er beslag og ikke 85,9 :roll: :roll: må vel se hva som går ann å ordne kan jo ikke ta bussen akkurat
Kondolerer så meget. Kjipe greier. Men du har deg sjæl å takke. 86 i 60 er litt vel drøyt spør du meg :wink:

#103400  av Master

Kondolerer jeg og... men tror faktisk du kan klage og få mer feilmargin slik at du havner under.. mener jeg har hørt andre har fått det innvilga.

Uansett surt.. :x

#103401  av TOYPARTS

Master skrev:Kondolerer jeg og... men tror faktisk du kan klage og få mer feilmargin slik at du havner under.. mener jeg har hørt andre har fått det innvilga.

Uansett surt.. :x
Det går greit med lasermåling og ikke rader :roll:
 #103403  av TOYPARTS

cameleon skrev:
TOYPARTS skrev:Er fotgjenger jeg også nå :roll: :roll: :roll: de svina klarte å måle meg til 86,0 i 60 sona, 86,0 er beslag og ikke 85,9 :roll: :roll: må vel se hva som går ann å ordne kan jo ikke ta bussen akkurat
Kondolerer så meget. Kjipe greier. Men du har deg sjæl å takke. 86 i 60 er litt vel drøyt spør du meg :wink:
Absolutt, men trodde virkelig at det var 70 og ikke 60, det virket så veldig naturlig å ligge i den farten liksom, men sånn er livet, man må ta støyten for det man gjør feil :cry: :cry:

#103405  av Furinax

Det der er noe forbanna dritt jah. Har selv mistet lappen i 6Mnd hvor av min fart var 123km\t i 80 sonen på motorvei. Etter det har jeg ikke likt mr-snut så veldig mye:p Dette var for snart ett år siden så har fått den igjen nå da:)

#103426  av andre 1

så utrolig kjipt ! håper dette ordner seg fort for deg! det kan faktisk hjelpe en hel del om du forklarer at du er avhengi av bilen i jobb osv
Sist redigert av andre 1 den 24 apr 2005 21:50, redigert 1 gang totalt.
 #103427  av sindrejl

cameleon skrev:
i 80% av 60 sonene er det egentlig ikke det..

#103428  av GT4 CS

Man har jo lært og tilpasse farten etter forholdene, og selv mener jeg vi har altfor lave fartsgrenser i norge. Man legger tl seg div uvaner etter noen år med lappen. Har trua på at du kan få igjen lappen før pga jobbsituasjon om du da ikke tidligere er dømt for grisekjøring da.

#103429  av cameleon

GT4 CS skrev:Man har jo lært og tilpasse farten etter forholdene, og selv mener jeg vi har altfor lave fartsgrenser i norge. Man legger tl seg div uvaner etter noen år med lappen. Har trua på at du kan få igjen lappen før pga jobbsituasjon om du da ikke tidligere er dømt for grisekjøring da.
Som du sier :wink:
 #103434  av MR2WideBody

TOYPARTS skrev:svina klarte å måle meg til 86,0 i 60 sona, 86,0 er beslag og ikke 85,9
Kjenner til den, jeg ble tatt i 146 i 90 sona, og det var etter masse fratrekk og greier, jobber som elektrikker så jeg fikk tilbake lappen 2-3 måneder før pga servicejobber og sånn som jeg må bruke bil. Toppen av det hele var to uker på Costa del Ilseng..

Så stå på, kan hende du slipper å miste lappen så lenge

#103436  av TOYPARTS

GT4 CS skrev:Man har jo lært og tilpasse farten etter forholdene, og selv mener jeg vi har altfor lave fartsgrenser i norge. Man legger tl seg div uvaner etter noen år med lappen. Har trua på at du kan få igjen lappen før pga jobbsituasjon om du da ikke tidligere er dømt for grisekjøring da.
har jo mistet den en gang før for 9 år siden i 140 i 50 sona, er ikke så my som taler til min fordel akkurat

#103437  av GT_rider

Dette var kjedelig høre :( Satser på at du kommer på veien igjen.