TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• huff det var den drømmen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #103082  av Insainz

Tenkte jeg skulle kjøpe leilighet, men pga lite inntekter i det siste året fikk jeg ikke lån på bilen og leilighet.. ender med at bilen må selges :cry: menmen ser lyst på det for jeg kommer til å kjøpe meg en ny ganske fort :) Alltid kjett å selge noe man er glad i..

#103144  av Maverick

Til opplysning så er det gull verdt å få en unge når det kommer til boliglån. Så har du dame så er det bare å kjøre på .. :)

Vi fikk ikke godkjent boliglån når vi bare var to sammen, men straks vi fikk en unge (med samme inntektsgrunnlag) så fikk vi 1.5mill tilgjengelig .. Ingenting er så dyrt som å ha en unge, så forstå det den som kan ..

:roll: :roll:

#103214  av Insainz

Ja kanskje det.. Litt tidlig å få unge for min del, men tanken er da ikke dum. Unger koster penger, men er helt sikkert vært det :)

Selger uanz bilen, for da frigjør jeg en del penger, men kjøper meg garantert en ny etter 1 år el 2!

#103226  av CelicaTurbo

Det kan være en stor innvirkning på månedsutgiftene å ha et billån så ute dette lånet vil det frigjøre en god del til høyere lån til bolig, men det tar nok ikke lang tid før man føler at man kan ta seg råd til bil igjen tenker jeg :)

#103259  av maxgets

Du får se det på den lyse siden.. desto fortere du kommer igang med boligkjøp, desto fortere er du ferdig med å betale på det.. og da kan du ta opp STORT lån ellernoe så du kan få rå bil :D

Sånn ser vertfall jeg på det :P (må selge bilen i slutten av sommern pga leilighet selv :? )

#103551  av Insainz

Ja det er sant det, men det virker liksom så guffent å tenke på at man skal drive å betale på leilighet i ca 25 år!!
Håper jeg får solgt bilen da, hvis ikke beholder jeg den og lever på vann og brød :)

#103554  av GT4 CS

Traff på en på esso'n på kjellerholen igår da jeg tanket bensin. Da jeg kom inn for og betale ble han slørete i blikket, og jeg tenkte. Er han homo eller noe? Men han spurte, er en slik carlos sainz dette. Han var på jakt etter en slik bil. Skal få tak i nummeret hans neste gang jeg er der inne, så kan jeg sende det til deg. Får håpe det ordner seg slik at du får både hus og bil lån da. Er det beste det.
Men ville sjekket med flere banker også, i min bank beregner de utifra lønn de 3 siste år. Blaker Sparebank, de gir kjempe service :)

#103631  av Insainz

Ja vet at det er flere muligheter, men er så fornøyd med den banken jeg har. Blir jo ikke mer enn 3000 ekstra i mnd, men det hjelper det, da mann kutter navlestrengen og reiser fra mor og far :oops: Kanskje på tide å kjenne hvordan det er å klare seg selv!

Si ifra hvis det dukker opp 1 tlf nr da :)