TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Meg og Elzin sine biler

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Trenger Celicaene litt mer styling?

ja
13
57%
nei
10
43%
 #103080  av celica_st205

Her er bilene våres:D
Vedlegg
Celica 041.jpg
Celica 041.jpg (254.8 kiB) Vist 172 ganger
Celica 040.jpg
Celica 040.jpg (188.53 kiB) Vist 169 ganger
Celica 022.jpg
Celica 022.jpg (162.12 kiB) Vist 224 ganger
Celica 019.jpg
Celica 019.jpg (210.58 kiB) Vist 161 ganger
Celica 018.jpg
Celica 018.jpg (259 kiB) Vist 162 ganger

#103102  av GT_rider

Syns ikke noen av bilene trenger mere styling.

elzin sin hadde muligens tatt seg bedre ut med ett par felger i en større dimensjon(vinterdekk?), ellers, syns jeg ikke t18 modellene passer med unødvendig mye plastikk.

celica_st205 sin, syns jejg var en pen bil, siom egentlig ikke trenger noe mere styling, bare jevnlig vask, og polering, for å holde finishen i lakken ved like.

#103106  av celica_st205

GT_rider skrev:Syns ikke noen av bilene trenger mere styling.

elzin sin hadde muligens tatt seg bedre ut med ett par felger i en større dimensjon(vinterdekk?), ellers, syns jeg ikke t18 modellene passer med unødvendig mye plastikk.

celica_st205 sin, syns jejg var en pen bil, siom egentlig ikke trenger noe mere styling, bare jevnlig vask, og polering, for å holde finishen i lakken ved like.
Elzin har bestilt 8x18" felger!

#103115  av GT_rider

Det bør holde ja.. Får håpe han får orden på bilen sin også da.. Så har han en super bil lenge fremover :) Du også :)

#103142  av Elzin

nå er bilen min i 100% stand *nesten* :D

men noe modifikasjoner blir det nok etter hvert.. hvor skal jeg ellers gjøre av pengene??? :P

#103149  av lexusmann

T20'n bør få på en original toyota vinge...da syns jeg den blir finest...

#103156  av Elzin

jeg syns han skal ha supra vinge :P

#103162  av tbergstad

Så grønn og fin plena på disse bildene var??.. Våren har kommet lengre der nede ser jeg.. fine biler. :wink:

#103164  av Elzin

AHAHHAHA ja du la merke t d :P hahaha det bygget du ser bag e Statoils hoved bygg i stavanger :P
me såg ikje d der ulovlig med kjøretøy skiltet... *eller gjore me d??* så me kjørte ud på grase deiras siden d va så jævla fint :P

celica - Nothing but the best :D

#103205  av celica_st205

lexusmann skrev:T20'n bør få på en original toyota vinge...da syns jeg den blir finest...
Venter på lakkering av GT4 vinge. får også på Veilside front

#103406  av kaimagne

celica_st205 skrev:
lexusmann skrev:T20'n bør få på en original toyota vinge...da syns jeg den blir finest...
Veilside front blir kanskje litt mye, men GT4-vinge støttes fullt ut! Pen farge har du også - det var noe kjent med den farga... ;)

#103449  av celica_st205

kaimagne skrev:
celica_st205 skrev:
Veilside front blir kanskje litt mye, men GT4-vinge støttes fullt ut! Pen farge har du også - det var noe kjent med den farga... ;)
Synes det er tøft med Veilside fronten eg. Men den er tøff original også da.

#103560  av Johnny_Bravo

Syntes overskriften blir litt missvisende. det er jo forsåvidt ingen biler som trenger styling. men de vil se mye tøffere ut med

#103606  av Mani@c

....kanskje et par spacere på ST185'en? Men dette kommer vel sammtidig som felgene eller? :wink: Ellers så lurer jeg veldig på hvordan denne bilen blir med 18" ville tro det er litt i overkant med hensyn til kjøreegenskaper... Men let us know hvordan bilen er å kjøre med så lite gummi som skal på de felgene da... :)

#103660  av Elzin

det skal jeg :) blir sikkert 225\35-18 forran.. kansje større bak om det ikke ødelegger 4 hjuls trekken