TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sjelden fugl i norsk bilfauna!!! MÃ… SEES ;)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #101468  av supratt

Tok ett par bilder idag av en kamerats Acura RSX :wink:

OBS: HØY OPPLØSNING :shock:
(Canon EOS300D)
Vedlegg
IMG_2727.jpg
IMG_2727.jpg (262.11 kiB) Vist 1238 ganger
IMG_2726.jpg
IMG_2726.jpg (271.25 kiB) Vist 1270 ganger

#101469  av GT_rider

Har jeg aldri sett før. Hvilket fabrikat er dette? Pen var den :)

#101479  av supratt

Acura er det samme for Honda som Lexus er for Toyota :wink:

Acura er veldig populært i USA..

Denne bilen er liksom en etterfølger til INTEGRA, men den er litt mer komfortorientert og har en 2.0 Med såkalt Inteligent VTEC som gir den overraskende bra trykk også ifra lavt turtall men som selvsagt i velkjent VTEC stil eksploderer på høyt turtall :wink: 200hk originalt...

Ikke fullt så kompromissløs "racerbil" som INTEGRA, men med samme fartsresurser blandet med litt mer komfort...

#101491  av CelicaTurbo

Meget tøff bil det der :) Er dette en bil som er vanskelig å få skilter på eller er de enkelt typegodkjent? (har ikke tenkt å kjøpe så klart, er bare nysgjerrig).

#101497  av Anders gullstein

Den heter Acura RSX i USA, men ellers er dette den nye Honda Integra. Ganske pen bil :)

#101502  av sindrejl

rsx er da vel ikke fortsettelse på integra er det? mye av det samme, men ikke samme bil vel? mulig jeg roter
Sist redigert av sindrejl den 18 apr 2005 02:55, redigert 1 gang totalt.

#101515  av Magne

peeeeeen bil! meeeeeeeeeeeeeeeeen.... fortsatt en grevling... :(

MEGET bra bilder det ble med det kamera der da! (god kameramann også kanskje?... :) )

#101560  av supratt

Angående Acura RSX, just read my second post :wink:

#101562  av _speedy

Nice car! 8)

#101584  av Anders gullstein

sindrejl skrev:rsx er da vel ikke fortsettelse på integra er det? mye av det samme, men ikke samme bil vel? mulig jeg roter
Den har to navn, akkurat som Toyota Altezza og Lexus IS200. Dette er den nye Integra'n, eller RSX som den heter i USA

http://www.honda.co.jp/INTEGRA/

#101838  av sindrejl

Anders gullstein skrev:
sindrejl skrev:rsx er da vel ikke fortsettelse på integra er det? mye av det samme, men ikke samme bil vel? mulig jeg roter
Den har to navn, akkurat som Toyota Altezza og Lexus IS200. Dette er den nye Integra'n, eller RSX som den heter i USA

http://www.honda.co.jp/INTEGRA/
åh.. aldri sett på dem to som samme bil da integraen er mye mer sportslig :)

#101921  av Tor

Neste bil jeg kjøper blir nok en Honda :) Jeg er stor honda fan ettersom svigerbroderen har hatt både S2000 og Accord Type R.

Drømmen er nok en Integra, eneste - er den forbanna FWD.

#101925  av Anders gullstein

Tor skrev:Neste bil jeg kjøper blir nok en Honda :) Jeg er stor honda fan ettersom svigerbroderen har hatt både S2000 og Accord Type R.

Drømmen er nok en Integra, eneste - er den forbanna FWD.
Du får spare opp noen ekstra kronasjer til en S2000 eller en NSX :)

#101928  av Anders gullstein

Som Type R er den ganske rå den nye Integra'n også.

#101930  av Morten

sindrejl skrev:åh.. aldri sett på dem to som samme bil da integraen er mye mer sportslig :)
Base-modellen til Integra er like "usportslig" som basemodellen til RSX. Det er ikke alle Integraer som er Type-R (selv om det er den folk først tenker på når de hører Integra) :wink: