TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• For en tosk!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#101429  av GT_rider

Han fortjener definitivt en god omgang juling :evil: Kunstner :roll: :roll: :x my ass :lol:

#101446  av 2fastgt4

dust :roll: :roll:

#101447  av Maverick

Jævla potet :twisted:

#101467  av 2r-e-rik

hadde noen gjordt det med bilen min så kan jeg love at det var det siste den personen non sinne gjorde...

#101496  av FireFox

hehe, mulig å bli mer mongo :p

#101512  av Tor

Rulle en peanutt 10km med nesa?

#101523  av Goose

Tragisk!

#101557  av FireWalk

Også det at han håper at på sikt som dette bli like vanlig som grafitti/tagging på vegger osv... Nei da er det bare å innføre en ny trend med en gang, Og det er å legge seg godt tilrette i buskevekster og andre gode gjemmeplasser i nærheten av bilen iført fult kamp utstyr og balltre, for så å bare vente på at en nøkkel-tagger skal komme å forsegle sin skjebne...... :twisted:

#101558  av Goose

FireWalk skrev:Også det at han håper at på sikt som dette bli like vanlig som grafitti/tagging på vegger osv... Nei da er det bare å innføre en ny trend med en gang, Og det er å legge seg godt tilrette i buskevekster og andre gode gjemmeplasser i nærheten av bilen iført fult kamp utstyr og balltre, for så å bare vente på at en nøkkel-tagger skal komme å forsegle sin skjebne...... :twisted:
Så sant så sant 8) :twisted:

#101632  av cameleon

Han der skulle jo vært lagt inn på psykiatrisk av deling ASAP. Greit at det finnes opprørere til diverse ting og tang som er for en god sak, men slik oppførsel som det der burde fortjent juling. Hadde han gjort noe slik mot bilen min skulle jeg personlig ha bundet han fast i et tau bak bilen og slepet han etter meg helt til sibir. :evil: