TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Død mann mÃ¥ betale veiavgift

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#101224  av GT_rider

leste den. er for dumt. og så å prestere å si st det går en grense, og den er siste desember. da kan det ikke være mye omløp i toppen mener nå jeg

#101225  av Zepticon

Er jo avgifter på alt i dette landet...
Og dem mener tydeligvis at vi skal betale for å kjøre på "Highway to heaven" også...
Og det er jo tydelig at noen ikke har grenser for hva som går ann å gjøre...

Vi kunne trengt noen EU tropper for å styrte dette avgiftsregimet....

#101240  av KK-ma70

Blir vel straffet for å dø også snart, bot på 10000kr i tapt fortjeneste til staten :D

#101298  av chris

KK-ma70 skrev:Blir vel straffet for å dø også snart, bot på 10000kr i tapt fortjeneste til staten :D
Værste er at det hadde ikke forundra meg :roll:

#101500  av FireFox

Haha så bra.... ehh.. :P

#101518  av Azrael

Dette blir jo rett og slett for dumt. Greit at det skal gå en grense, men det må gå ann å vurdere enkeltsaker. I dette tilfellet burde man kunne være litt menneskelig...

#102070  av seini

Finnes faktisk en del folk nå ettervert som fortjener en skikkelig omgang med god gammeldags JULING! :evil:
 #102514  av n0rberg

Azrael skrev:Dette blir jo rett og slett for dumt. Greit at det skal gå en grense, men det må gå ann å vurdere enkeltsaker. I dette tilfellet burde man kunne være litt menneskelig...
slik er det dessverre i Norge i dag. Landet er altfor firkanta, og staten vurderer aldri enkeltsaker. De strekker seg aldrie, eller viser medfølelse.

Alt de tenker på er penger, penger og atter penger :evil:

#102695  av Johnny_Bravo

men så er det jo som svenskene sier. norge er den siste kommunist stat.

at staten skal ha penger for at man dør er jo tilfelle det. de skal ha skatt av det folk arver.

så folk betaler jo i bunn å grunn for at man dør. helt sykt. jeg flytter snart til sverige ass