TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fartsbot...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #100669  av Jarl

Presterte å fikse meg en bot på 3600,- nettopp... :? Kom ifra Sandnes og ut på E39 ved Stangeland mot Kvadrat, var ikke så mange bilene på vegen så det gikk ikke lenge før jeg var oppe i rundt 110km/t. Merket at jeg hadde en bil bak meg, men tenkte ikke mer over det... før samtlige speil i bilen glødet blått lys midt i trynet mitt!
Kjørte inn til siden og fikk hilse på UP og en påstand om gjennomsnittsfart på 107 og en toppfart på rundt 120... Godtok bota på 3600,- og moter meg opp til å jobbe rumpa av meg i helga... Ukul start på sommerdekk sesongen!
Vedlegg
UP brukte minst 10 min på papirarbeid i bilen, tok meg tid til å forevige øyeblikket...
UP brukte minst 10 min på papirarbeid i bilen, tok meg tid til å forevige øyeblikket...
050413_220427.jpg (38.54 kiB) Vist 417 ganger

#100674  av Andre

D e for j... :evil: Eg traff også på de forrige uke på Regimentsveien, nede med Madlaleiren. Slapp nå heldigvis unna med 1600 kr eg da, men det e jo likevel så inni ...... irriterende :evil: Dette e virkelig sure penger å betale :cry: Og me de nye økte satsene så står jo straffen/bota laaaangt fra forholdet til forseelsen. Til og med politiet syns dette, sa han som ga meg bota :shock: .

#100676  av Zepticon

Fartsbot er no dritt...
Fikk en på 6500kr for tre uker siden... Hele påskelønna i dass :evil:
For å kjøre i 85 i en 60 sone kl 4 på natta.... Var jo bare meg og purken som var ute...

Sure penger... :evil:

#100677  av Goose

jaja, politi passer godt på at myggen blir ikke overkjørt :roll:

#100768  av Anders gullstein

hehe, synes du knipsa et bra bilde da :lol:

Tror ikke jeg har kommet på å dra opp digitalkamerat når det er blålys disko bak meg :wink:

#100800  av Erlend

Anders gullstein skrev:hehe, synes du knipsa et bra bilde da :lol:

Tror ikke jeg har kommet på å dra opp digitalkamerat når det er blålys disko bak meg :wink:
Hehe, nei :D Det der skal du ha for! Moro!

#100919  av FireFox

kjipe greier.. fikk nylig en bot på 5000 og 2prikker for å kjøre i 101km i 80 sona.. er for drøyt ass

#100931  av sindrejl

FireFox skrev:kjipe greier.. fikk nylig en bot på 5000 og 2prikker for å kjøre i 101km i 80 sona.. er for drøyt ass
fikk 3000 og ingen prikker for 107 i 80'en for to år siden jeg..