...
Vedlegg
They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo
conniew skrev:Har masse "information" jeg.Vel kan si så mye at det blir ikke stort mye mer data om nettene fremover hehe. Var innom en god venn av meg som driver resturant ikke så langt unna meg i dag, og han var veldig keen på å ha meg som partner
Og å stå opp klokka fire om natta når en verken har jobb eller skole? Aiii don't think so. Night walker der du.
cameleon skrev:Da får du vell penger sånn at DU KOMMER DEG PÅ TREFF IGJEN!!!!!!conniew skrev:Har masse "information" jeg.Vel kan si så mye at det blir ikke stort mye mer data om nettene fremover hehe. Var innom en god venn av meg som driver resturant ikke så langt unna meg i dag, og han var veldig keen på å ha meg som partner
Og å stå opp klokka fire om natta når en verken har jobb eller skole? Aiii don't think so. Night walker der du.. Såeh, om det går den veien jeg håper så blir det en del dineros i lomma etterhvert. Han snakket om bortimot 240kr timen
![]()
Du kan kalle meg Daywalker framover
cameleon skrev:Giggolo? med tanke på at du og han skal være "partnere" og du får 240,- i timen for å være "partneren" hans? hehehe..conniew skrev:Har masse "information" jeg.Vel kan si så mye at det blir ikke stort mye mer data om nettene fremover hehe. Var innom en god venn av meg som driver resturant ikke så langt unna meg i dag, og han var veldig keen på å ha meg som partner
Og å stå opp klokka fire om natta når en verken har jobb eller skole? Aiii don't think so. Night walker der du.. Såeh, om det går den veien jeg håper så blir det en del dineros i lomma etterhvert. Han snakket om bortimot 240kr timen
![]()
angrykid skrev:Åh... Nå skjønner jeg hvorfor du tok de bildene av deg med rosa paraply i sommer Kim. Avslørt av Angrykidcameleon skrev:Giggolo? med tanke på at du og han skal være "partnere" og du får 240,- i timen for å være "partneren" hans? hehehe..conniew skrev:Har masse "information" jeg.Vel kan si så mye at det blir ikke stort mye mer data om nettene fremover hehe. Var innom en god venn av meg som driver resturant ikke så langt unna meg i dag, og han var veldig keen på å ha meg som partner
![]()
Du la litt opp til den selv..
KK-ma70 skrev:Åh... Nå skjønner jeg hvorfor du tok de bildene av deg med rosa paraply i sommer Kim. Avslørt av Angrykid
GT_rider skrev:Snakket om ja. Men blir det detJeg krysser bare fingrene jeg hehe. Å få seg jobb i dag uten utdannelse og noen ting er ikke bare bare så lenge man ikke har bekjentskap. Så vi får se vi får sehar erfart at teori og praksis ikke alltid henger sammen
KK-ma70 skrev:Å faen....Bustedangrykid skrev:Åh... Nå skjønner jeg hvorfor du tok de bildene av deg med rosa paraply i sommer Kim. Avslørt av Angrykidcameleon skrev: Vel kan si så mye at det blir ikke stort mye mer data om nettene fremover hehe. Var innom en god venn av meg som driver resturant ikke så langt unna meg i dag, og han var veldig keen på å ha meg som partnerGiggolo? med tanke på at du og han skal være "partnere" og du får 240,- i timen for å være "partneren" hans? hehehe... Såeh, om det går den veien jeg håper så blir det en del dineros i lomma etterhvert. Han snakket om bortimot 240kr timen
![]()
Du la litt opp til den selv..