TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gangstere fra sesam stasjon

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #100165  av cameleon

...
Vedlegg
Uten navn1.JPG
Uten navn1.JPG (48.1 kiB) Vist 1618 ganger

#100192  av conniew

Du sover f*** meg aldri..

#100197  av GT_rider

Eller han bare er tidlig på beina

#100198  av kennethx

conniew har kanskje litt "inside" information :shock:

#100199  av conniew

Har masse "information" jeg. :P
Og å stå opp klokka fire om natta når en verken har jobb eller skole? Aiii don't think so. Night walker der du.

#100215  av cameleon

conniew skrev:Har masse "information" jeg. :P
Og å stå opp klokka fire om natta når en verken har jobb eller skole? Aiii don't think so. Night walker der du.
Vel kan si så mye at det blir ikke stort mye mer data om nettene fremover hehe. Var innom en god venn av meg som driver resturant ikke så langt unna meg i dag, og han var veldig keen på å ha meg som partner :wink: . Såeh, om det går den veien jeg håper så blir det en del dineros i lomma etterhvert. Han snakket om bortimot 240kr timen :twisted: :twisted:

Du kan kalle meg Daywalker framover :twisted:

#100229  av GT_rider

Snakket om ja. Men blir det det :roll: har erfart at teori og praksis ikke alltid henger sammen :?

#100258  av KK-ma70

cameleon skrev:
Vel kan si så mye at det blir ikke stort mye mer data om nettene fremover hehe. Var innom en god venn av meg som driver resturant ikke så langt unna meg i dag, og han var veldig keen på å ha meg som partner :wink: . Såeh, om det går den veien jeg håper så blir det en del dineros i lomma etterhvert. Han snakket om bortimot 240kr timen :twisted: :twisted:

Da får du vell penger sånn at DU KOMMER DEG PÅ TREFF IGJEN!!!!!!
Har jo ikke sett deg på over 6mnd no... Fattiglus :D

#100268  av angrykid

cameleon skrev:

Giggolo? med tanke på at du og han skal være "partnere" og du får 240,- i timen for å være "partneren" hans? hehehe.. :-D

Du la litt opp til den selv.. :P

#100274  av KK-ma70

angrykid skrev:
cameleon skrev:

Giggolo? med tanke på at du og han skal være "partnere" og du får 240,- i timen for å være "partneren" hans? hehehe.. :-D

Åh... Nå skjønner jeg hvorfor du tok de bildene av deg med rosa paraply i sommer Kim. Avslørt av Angrykid :D

#100298  av FireWalk

kennethx skrev:conniew har kanskje litt "inside" information :shock:

er vel heller omvendt... :P

#100302  av chris

KK-ma70 skrev:Åh... Nå skjønner jeg hvorfor du tok de bildene av deg med rosa paraply i sommer Kim. Avslørt av Angrykid :D
:mrgreen:

#100397  av cameleon

GT_rider skrev:Snakket om ja. Men blir det det :roll: har erfart at teori og praksis ikke alltid henger sammen :?
Jeg krysser bare fingrene jeg hehe. Å få seg jobb i dag uten utdannelse og noen ting er ikke bare bare så lenge man ikke har bekjentskap. Så vi får se vi får se :wink:

#100398  av cameleon

KK-ma70 skrev:
angrykid skrev:
cameleon skrev: Vel kan si så mye at det blir ikke stort mye mer data om nettene fremover hehe. Var innom en god venn av meg som driver resturant ikke så langt unna meg i dag, og han var veldig keen på å ha meg som partner :wink: . Såeh, om det går den veien jeg håper så blir det en del dineros i lomma etterhvert. Han snakket om bortimot 240kr timen :twisted: :twisted:

Åh... Nå skjønner jeg hvorfor du tok de bildene av deg med rosa paraply i sommer Kim. Avslørt av Angrykid :D
Ã… faen....Busted :mrgreen: