TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ødelagte japsebile grunnet overdrevet styling

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#99732  av Goose

WTF is that? :shock:

#99734  av celicat23

Det er noe som ikke er helt riktig med japanere. Se på "voksen underholdningen" som kommer derifra også. Alle jentene skal ha skole uniform, være bindt, og gråte - ellers er det liksom ikke noe kult.

Merklige folk.

#99737  av Goose

At dem i det hele tatt gidder å lage noe sånt til biler.

Man må jo være passe KOKO i hue for å lage noe så stygt!!

#99744  av teknikeren

Dette er jo skjending av biler dette, bare se på dette Bilde

#99745  av tbergstad

Serisøst!.. :lol:

#99754  av tojo

:D Ojoj der fikk jeg virkelig noen gode stylings tips for min Celica RA28. :wink:
Noen av bilene var vel litt overstylet kansje. :?

#99755  av jumbo

Hmm, det der må være en eller annen konkurranseklasse elns... like fult stygt og dumt, men tydelig en gjennomgående "stil" :roll:

#99765  av Kjelliken

:? Lurer egentlig på om de er lovlige på veien i det heletatt jeg da.
Garanterer at biltilsynet her hadde avskiltet deg på flekken.

Og hva sier en egentlig nor en blir stopet med en slik over styla bil til myndighetene ... :oops: err errr eg fikk et lite syre kick og vet ikke helt hva som skjedde men da jeg våknet neste dag ( uke ) så bilen slik ut.. lover jeg skal ta det av med en gang jeg kommer hjemm ... 8)

#99815  av Zepticon

celicat23 skrev:Det er noe som ikke er helt riktig med japanere. Se på "voksen underholdningen" som kommer derifra også. Alle jentene skal ha skole uniform, være bindt, og gråte - ellers er det liksom ikke noe kult.

Merklige folk.
Skoleuniformer er jo bra det 8)

#99890  av sindrejl

okey... konkurranse om å ødelegge utseendet mest mulig? :D Eventuellt lage størst mulig stupebrett på fronten?

#99892  av sindrejl

celicat23 skrev:Det er noe som ikke er helt riktig med japanere. Se på "voksen underholdningen" som kommer derifra også. Alle jentene skal ha skole uniform, være bindt, og gråte - ellers er det liksom ikke noe kult.

Merklige folk.
Akkurat det der har jeg også lagt merke til.... Weird shiite

#99956  av post_mortem

ting kan ta litt av i japan ingen tvil om det.

#100077  av Gjertsen

Nei dere tar HELT feil. dette er en messe for nymotens snøploger fastmontert på bil! slikt at komunen slipper å måke snø for deg, penger spart penger tjent :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Eller er det sånn (no offense) utlending/knarkere/uteliggere rydder?

Satser på første jeg...

#100098  av kaimagne

Kjelliken skrev::? Lurer egentlig på om de er lovlige på veien i det heletatt jeg da.
Garanterer at biltilsynet her hadde avskiltet deg på flekken.

Og hva sier en egentlig nor en blir stopet med en slik over styla bil til myndighetene ... :oops: err errr eg fikk et lite syre kick og vet ikke helt hva som skjedde men da jeg våknet neste dag ( uke ) så bilen slik ut.. lover jeg skal ta det av med en gang jeg kommer hjemm ... 8)
Seriøst, er det noen som er med på å gjøre noe sånt med en bil, og så rigger vi oss opp med skjult kamera og mikrofon og sier vi skal på EU-kontroll... Skulle likt og hørt Biltilsynet da! Reist litt rundt på forskjellige teststasjoner og testa reaksjonene... Det hadde blitt en klassiker under juletreet hvis vi hadde gitt ut det på DVD... :D :D