http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html

skikkelig mye greier her skjekk også linken øverst

Celica Carlos Santz 3043 og en helt streit corolla med 20v Black Top
celicat23 skrev:Det er noe som ikke er helt riktig med japanere. Se på "voksen underholdningen" som kommer derifra også. Alle jentene skal ha skole uniform, være bindt, og gråte - ellers er det liksom ikke noe kult.Skoleuniformer er jo bra det
Merklige folk.
celicat23 skrev:Det er noe som ikke er helt riktig med japanere. Se på "voksen underholdningen" som kommer derifra også. Alle jentene skal ha skole uniform, være bindt, og gråte - ellers er det liksom ikke noe kult.Akkurat det der har jeg også lagt merke til.... Weird shiite
Merklige folk.
Kjelliken skrev:Seriøst, er det noen som er med på å gjøre noe sånt med en bil, og så rigger vi oss opp med skjult kamera og mikrofon og sier vi skal på EU-kontroll... Skulle likt og hørt Biltilsynet da! Reist litt rundt på forskjellige teststasjoner og testa reaksjonene... Det hadde blitt en klassiker under juletreet hvis vi hadde gitt ut det på DVD...Lurer egentlig på om de er lovlige på veien i det heletatt jeg da.
Garanterer at biltilsynet her hadde avskiltet deg på flekken.
Og hva sier en egentlig nor en blir stopet med en slik over styla bil til myndighetene ...err errr eg fikk et lite syre kick og vet ikke helt hva som skjedde men da jeg våknet neste dag ( uke ) så bilen slik ut.. lover jeg skal ta det av med en gang jeg kommer hjemm ...