TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sharif Dekksenter?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #97805  av Kaizern

Lurte bare på hvor billig Sharif er i forhold til "vanlige" dekksenter?

Å er det noe å tjene på å bestille fra nettbutikken hans, å da få det sendt :roll:

#97807  av Azrael

Det er nok mye billigere også. De fleste jeg kjenner her på østlandsområdet kjøper dekkene sine der. Har ingen erfaring med nettbutikken, men stikker man en tur innom teltet hans, får man kjempe bra pris på dekk/felg.

Eneste som er litt kjipt er den utrolige lange køa som pleier være der. Vet også at noen har hatt litt problemer å komme igjennom med e-mail. Ringa kan kanskje være det beste om du skal få de tilsendt.

#97809  av @lpher

Azrael skrev:Ringa kan kanskje være det beste om du skal få de tilsendt.
Har du noengang prøvd å ringe dit? :D

Værre enn alle landets taxi-sentraler TILSAMMEN å komme gjennom der jo! :D Har prøvd en rekke gangner...og har bare klart å komme igjennom en eneste gang....og jeg fikk "ett lite øyeblikk" til svar...hvorpå røret lagt til sides, og der ble jeg avglemt gitt :D

#97810  av Azrael

Hehe :D ! Nei har aldri prøvd å ringe dit. Bor ikke så langt unna, så jeg kjører nok heller innom. Må dit en tur får MR2`n blir sommerklar.
Da er det nok ikke noe bedre på telefon da. De har visstnok en enormt stressende hverdag de da. Er nok mulig servicen kan være en smule dårlig, men prisene er ihvertfall kongebra.

#97820  av CelicaDeath

@lpher skrev:
Azrael skrev:Ringa kan kanskje være det beste om du skal få de tilsendt.
Har du noengang prøvd å ringe dit? :D

Værre enn alle landets taxi-sentraler TILSAMMEN å komme gjennom der jo! :D Har prøvd en rekke gangner...og har bare klart å komme igjennom en eneste gang....og jeg fikk "ett lite øyeblikk" til svar...hvorpå røret lagt til sides, og der ble jeg avglemt gitt :D
'¨

Jeg bor 2 min unna...er der støtt og stadig....trenger du vite noe kan jeg stikke innom å høre for deg :)

Sharif er det UMULIG å komme gjennom på telefon, prøvde i omtrendt 3 timer her om dagen....ble så forbanna å fikk faen ikke skifta felger for de hadde akkurat solgt den siste...så jeg prøvde ringe hver dag i 1 uke..... ente opp med at jeg dro opp ditt hver jævla dag...for de tar faen ikke telefon. får nesten lyst i å DRITE å kjøpe der.....men så sparer jeg jo tusenlapper :P

Skal bli stilig, skifter til tirsdagen! :) gleeeeeder meg!

Konklusjon: DU er NØDT til å stikke innom, telefon, e-mail og mobilene dems er helt unødvendig. Det GÅR ikke.

Dersom noen vil vite noe kan jeg godt stikke innnom for dem! no problem. Bare gi meg mål, og felgtype osv osv så kan jeg sjekke :)

Litt unødvendig og drafra trondheim alpher :D

#97876  av Kaizern

Alt jeg trenger er 2x 205/40R17 dekk, fikk pris på dekksenteret her i byen, de skulle ha ca 1500kr pr dekk...
Det synes jeg var litt stivt, vet ikke hvor mye det vil lønne seg å kjøpe fra Sharif da?

Kjempegreier hvis du kunne sjekket det opp CelicaDeath :D

#97879  av sw20

hehe.... samtale e hadde med dei....

sj: halla......
leh: hei skulle hatt noen felger og dekk til en toyota mr2 e.....
sj: da må do snakka mea frank......

leh: (etter liten periode med stillhet......) ja.. får e snakke med han da???
sj: ja men han er ikke her.........

okai tenkte e......

men sikkert veldig billig da??? men stussa på skiltet som sto uttafor....
tyveri anmeldes ikkje di hevnes .....eller ka det sto :shock:

#97922  av FireWalk

samme som står på bilen min det.... :lol:

#97943  av Kaizern

Menne, er vel ikke lov å ha 2 forskjellige dimensjoner på bilen, det fikk jeg beskjed om når jeg hørte på pris på 215 dekk til min bil.... :x

#97947  av FireWalk

håpløst med disse dimmensjonene.. skal det ikke gå ann å få kjøpt det bilen SKAL ha nåda lenger fordi reglene er så FUCKED up.... fikk samme svar hos en lokal forhandler når jeg var der og hørte etter nye felger og dekk til MR2en..

#97956  av Kaizern

Det er alt for mye tullete lover i dette landet her, heller fokusere på grove lovbrudd som, drap, ran og voldssaker. La oss stakkars billister være ifred :(

#97960  av @lpher

CelicaDeath skrev: får nesten lyst i å DRITE å kjøpe der....
Bingo! :D Derfor handla jeg av sølve (Wheelie) til omtrent samma pris :D

#97961  av Kaizern

@lpher skrev:
CelicaDeath skrev: får nesten lyst i å DRITE å kjøpe der....
Bingo! :D Derfor handla jeg av sølve (Wheelie) til omtrent samma pris :D
Hehe, er mange om beinet da :wink:

#97968  av 2000celica

CelicaDeath skrev:
Jeg bor 2 min unna...er der støtt og stadig....trenger du vite noe kan jeg stikke innom å høre for deg :)
Kunne du hørt for meg :?:
Vil vite pris på Bridgestone S03 225 x 40 x 18
Har fått pris i fjor, men de skulle være enda billigere i år, må forsikre meg om at de heter S03 (potenza?)
På forhånd takk :)

#98074  av kaimagne

sw20 skrev: men sikkert veldig billig da??? men stussa på skiltet som sto uttafor....
tyveri anmeldes ikkje di hevnes .....eller ka det sto :shock:
Hehe, synes det skiltet er heeeelt konge! :)
Vedlegg
sharif.jpg
sharif.jpg (24.45 kiB) Vist 358 ganger