TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Argh, for en drittdag! - PÃ¥kjørt - "Ordnet seg" nÃ¥

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #97315  av Dalan

Hvor dumme kan folk bli?
Jeg kom ut fra jobb i dag, hadde stemplet meg ut og gikk rolig og fredelig bort til bilen og dro på Statoil for å vaske den.. Etter å ha stått en time i kø der ( :roll: ) så så jeg litt nærmere for jeg skulle spyle bilen, og ser at det er en flekk nede på døra hvor lakken er flasset av. "Fa*n tenker jeg, hva er dette for noe?" Ser litt nærmere og finner enda en sånn flekk, og kjenner etter så er døra litt trykt inn, det er over en meter lange riper bakover på døra fra lista og helt ned..
Finner jo fort ut at dette er en som har kjørt inni meg, og det må han helt klart ha merka når han klarer å trykke inn døra :shock:
Har jo selvsagt ingen peiling på hvem dette kan ha vært, så ringer til han som har parkeringsplassen ved siden av meg.. -Nei, han har ingen merker på sin bil.
Men han dro en halv time før meg, så plassen var ledig en halv time i den perioden.. Og da hører jeg at det er en som har stått der, etter å ha hørt litt rundt. En unggutt og ei jente sannsynligvis.
Skal høre litt rundt i kvartalet der i morgen om det er noen som har sett noe..
Jeg har nemlig et balltre som ikke er blitt prøvd enda, skulle ha funnet ut hva det duger til! :evil:

Det er så jævlig unødvendig, hvertfall når du ikke har baller nok til å legge igjen en lapp med kontaktinfo! :evil:
Sist redigert av Dalan den 19 apr 2005 07:18, redigert 1 gang totalt.

#97316  av Insainz

Huff og huff! Høres ut som om det er en sport i Elverum! Fikk ødelagt bakfangeren min for en stund tilbake, men ingen lapp der heller :x Samme skjedde med en 200sx i påsken, nesten samme skade faktisk! ingen lapp :x

Hvis du vil fikse det fort og billig og ikke har noen til å hjelpe deg kan jeg gi deg nr til onkel "fikse sånne problemer" Pensjonert lakk og oppretter, med eget verksted hjemme, har det han trenger og han er veldig flink!

#97322  av Grøndis

hmm detta suger stort azz :evil:

håper nesten at du får testa det nye balltre ditt jeg :!:

#97326  av cameleon

Hadde en slik episode i fjor jeg også. Kom ut på parkeringsplassen og fikk se hele bakskjermen trykt inn. ingen lapp. kun en 6k i utgifter :?

#97387  av Dalan

Insainz skrev:Huff og huff! Høres ut som om det er en sport i Elverum! Fikk ødelagt bakfangeren min for en stund tilbake, men ingen lapp der heller :x Samme skjedde med en 200sx i påsken, nesten samme skade faktisk! ingen lapp :x

Hvis du vil fikse det fort og billig og ikke har noen til å hjelpe deg kan jeg gi deg nr til onkel "fikse sånne problemer" Pensjonert lakk og oppretter, med eget verksted hjemme, har det han trenger og han er veldig flink!
Har dere også fått samme behandling? Nei nå.. Går jo fa.. ikke an å stå i fred når man er på job engang, skulle tro man stod ganske trygt på reserverte plasser på reservert område :shock: :evil:

Fort og billig er som musikk i mine ører.. :D
Har satt noen på Toyota på saken med å finne noen som gjør det for litt mørke penger, men har ikke fått noen svar fra'n enda, så er det noen som tar det billig er jeg veldig takknemlig :)
Kanskje han tar litt ekstra lakking når han først er i gang også? Har en litt ukurant farge på bakplata og litt sånn.. :P

#97391  av Hobbes

Pleier de ikke ha video opptak fra bensinstasjoner ?

#97392  av Dalan

Hobbes skrev:Pleier de ikke ha video opptak fra bensinstasjoner ?
Jobbet ikke på bensinstasjon nå, har to jobber.. Jeg dro bort på Statoil, skaden var skjedd før det.
Er dårlig med video-overvåkning av parkerings-plasser i Kommunen.. : /

#97394  av Dalan

Har et par bilder her, tatt med mobil-kamera så kvaliteten er ikke helt på topp.. Men dere ser det da.
Han må virkelig ha kjørt inn i døra så den har flexet, den er klemt inn nede foran, og det er to "parkeringsbulker" oppe på midten av døra :shock:
Vedlegg
Her kan man se døra er klemt inn
Her kan man se døra er klemt inn
Photo-0071.jpg (83.14 kiB) Vist 177 ganger
:(
:(
Photo-0067.jpg (74.23 kiB) Vist 174 ganger

#97402  av erling

Oi. Det er er bedritent. :evil: Opplevde lignende for et par år siden, en sau hadde plantet et spisst høyt dørhjørne 2 cm inn i bakskjermen. Veldig koselig å måtte ut med 3000 pluss masse demontering av egen lomme fordi en annen pikk verken klarer å tenke eller gjøre opp for seg... :evil:

#97620  av Insainz

Surt jah.. Tenk å bruke penga på noe mer nyttig i stedet for en skade noen andre har gjort!

Han fikser det meste ja :) Sist jeg var innom drev han med en gammel moskovitch ell no?? pussa ned hele og rettet opp høyreside og lakkerte den kremgul. Si ifra hvis du vil sjekke ut pris kontra andre!

#97637  av FireWalk

aaaaarrrghh!!! dette bringer tilbake minner!! finn ut hvem det er og ta med deg en gjeng på 10 sterke karer og ring på døra hans... sveiv balltreet og si at om ikke han erstatter skadene innen det er gått en uke kommer HAN til å bli erstattet av livsforsikringen sin........... :twisted:

finnes ikke ærlige folk lenger...

#97653  av Dalan

Insainz skrev:Surt jah.. Tenk å bruke penga på noe mer nyttig i stedet for en skade noen andre har gjort!

Han fikser det meste ja :) Sist jeg var innom drev han med en gammel moskovitch ell no?? pussa ned hele og rettet opp høyreside og lakkerte den kremgul. Si ifra hvis du vil sjekke ut pris kontra andre!
Hadde tenkt å kjøpe nye KYB AGX dempere til bilen, men det kan jeg bare glemme ser det ut som.. :x

Insainz: Fattern skulle prate med far din sa'n, så kanskje han kunne få han til å ordne en hyggelig pris på det :)

#97701  av erling

erling skrev:pluss masse demontering av egen lomme
Hehe... Den var litt bra så jeg nå.. :P Jeg demonterte bilen, ikke lomma. 8)

HÃ¥per det ordner seg kjapt & billig Dalan.

#101850  av Dalan

Nå har det ordna seg! ..Eller, ordna og ordna.. Var jo jeg som måtte betale da men :x
Har hvertfall fått fikset bilen, takk til "Insainz" som hadde en snill onkel som fikset dette kjapt og billig :)
Vedlegg
Photo-0103.jpg
Photo-0103.jpg (110.88 kiB) Vist 177 ganger
Photo-0100.jpg
Photo-0100.jpg (107.29 kiB) Vist 184 ganger

#101870  av CelicaTurbo

Det er flott.. det er ikke mulig å se noe feil på de bildene ihvertfall :)