TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sivil Supra i Drammen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #97221  av ErikG

Har hørt fra flere rundt her at politiet i Drammen har en supra, stemmer dette????? Utrolig dårlig gjort hvertfall. Kjøre opp på siden og breske seg litt også slengern på blålysa :oops:

#97231  av Fredrik

Tviler... Har hvertfall ikke hørt no...
Veit bare om 2 stk Supra`r her i Drammen (begge MK3`ere).. Den ene tilhører en her på forumet, mens den andre er det en eldre kar som har...

#97281  av ErikG

Hørte det var en sølgrå supra som gikk mellom Drammen og Liertoppen??

#97283  av 2r-e-rik

ErikG skrev:Hørte det var en sølgrå supra som gikk mellom Drammen og Liertoppen??
vis snuten i drammen hadde en supra... så hadde jeg vist det... for da hadde dem stoppa meg for lenge sida...
men dem har en impreza wrx. den går greit... men det er bare fordi hu blondina virkelig kan kjøre... ellers så er den utimma, vanlig 2.0liter... su kjører ifra den med det meste...

#97294  av @lpher

Tror dere kan ta slike "urbane myter" med en hel haug med salt jeg gitt :D

#97335  av Fredrik

2r-e-rik skrev:
ErikG skrev:Hørte det var en sølgrå supra som gikk mellom Drammen og Liertoppen??
vis snuten i drammen hadde en supra... så hadde jeg vist det... for da hadde dem stoppa meg for lenge sida...
men dem har en impreza wrx. den går greit... men det er bare fordi hu blondina virkelig kan kjøre... ellers så er den utimma, vanlig 2.0liter... su kjører ifra den med det meste...
Hørt rykter om at den Impreza`n blei vraka?

#97393  av sexten

dette høres ut som en dårlig aprilsnarr litt for tidlig :P

#97467  av 2r-e-rik

Fredrik skrev:
2r-e-rik skrev:
Hørt rykter om at den Impreza`n blei vraka?
den første dem fikk det var en wrx sti utgave... den blei pressa ut av en lastebil... lastebilen blinka inn for å vike for snuten.. men dem kjørte på innersida å det så ikke sjaføren... så den ente sine dager i en lyktestolpe i lierbakkene... var forresten da dem fant ut at den nye skulle brukes til å ta råkjørere å så skulle de "spesial" trene en sjafør som kunne mestre bilen... det er en blondine..
hun jaga meg i 10 minutter å etter det så ble farta så stor at hu gav opp... men å kjøre friskt det kan hun...

#98220  av teknikeren

Her i trondheim så legger politiet impresane på jorde på vei opp okstadbakken og slike ting :D

#98416  av chris

Er nok bare bullshit det der ja. Hørte noen rykter om at det var en MR2 som sivil purkbil i trondheim også. :P

#98520  av sleeper

chris skrev:Er nok bare bullshit det der ja. Hørte noen rykter om at det var en MR2 som sivil purkbil i trondheim også. :P
er det ikke et krav om at det skal være plass til 4 i en sivil purkebil da?

#98588  av FireFox

Veit om 2 mk3 supra i Drammen, og en svart mk6 ingen av dem er sivil purk vaffal... det med den wrx`n:

var på vei mot liertoppen en dag, så så jeg pluttselig en 206 kom i full fart oppover kjellstad bakken, med en wrx rett bak... så ut som om wrx`n erta opp han som kjørte 206`n... så, et minutt senere stod dem lenger oppe i bakken med blålysa på wrx`n

litt dårlig gjort spørru meg :?

#98682  av chris

FireFox skrev:Veit om 2 mk3 supra i Drammen, og en svart mk6 ingen av dem er sivil purk vaffal... det med den wrx`n:

var på vei mot liertoppen en dag, så så jeg pluttselig en 206 kom i full fart oppover kjellstad bakken, med en wrx rett bak... så ut som om wrx`n erta opp han som kjørte 206`n... så, et minutt senere stod dem lenger oppe i bakken med blålysa på wrx`n

litt dårlig gjort spørru meg :?
Det har jeg opplevd med WRX'en i Trondheim også. På meg virka det ikke, for jeg kjente han igjen med en gang. Han la seg helt oppi ræva på meg, lata som han skulle kjøre forbi og la seg bak igjen, flere ganger.. og virkelig tirra opp til at jeg skulle gi gass.. dette i 70 sone. når han ikke lyktes, snudde han i ei busslomme og kjørte rolig tilbake igjen.

vet om mange som har opplevd det samme..

#98687  av Kaizern

Ja, de var her i Brønnøysund for 2 år siden, drev å eglet opp ungdom som kjørte.. Var en WRX og en 323GTR.... :roll:

Synes det blir helt feil når politiet ligger i rompa på deg å prøver å stiggle deg opp til å trå gassen i bånn...

Ihvertfall, da må man ha en bil med 600hk å gi jernet, parkere hele WRX'n :lol:

Nesten sånn som dette ville jeg gjort det, liten smule gal, men men :twisted:

http://home.no/kais/lotus%20omega.avi

#98726  av Veilside_Supra

hehe,.. er mange biler her som tar en wrx da!! haha det er rått og parkere politiet da:-D