TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #96469  av kaimagne

Kjørte sørover fra Overhalla til Moss på lørdag, en liten tur på 78 mil, og da så jeg en gråsvart Supra akkurat da den kom inn på E6 øverst i Okstadbakken, på vei inn mot byen. Vinduet var oppe, så det var tydelig det var en som nøt vårsola... :)

Tipper det var @lpher jeg... :)
 #96503  av @lpher

kaimagne skrev:Kjørte sørover fra Overhalla til Moss på lørdag, en liten tur på 78 mil, og da så jeg en gråsvart Supra akkurat da den kom inn på E6 øverst i Okstadbakken, på vei inn mot byen. Vinduet var oppe, så det var tydelig det var en som nøt vårsola... :)

Hihi...ikke umulig det nei :D Var vel i 14:00 tia eller noe sånt kanskje? :)

Sol i panna, vind i håret og Rammstein på stereon...kan det bli noe bedre?! :D
 #96588  av kaimagne

@lpher skrev:
kaimagne skrev:Kjørte sørover fra Overhalla til Moss på lørdag, en liten tur på 78 mil, og da så jeg en gråsvart Supra akkurat da den kom inn på E6 øverst i Okstadbakken, på vei inn mot byen. Vinduet var oppe, så det var tydelig det var en som nøt vårsola... :)

Hihi...ikke umulig det nei :D Var vel i 14:00 tia eller noe sånt kanskje? :)

Sol i panna, vind i håret og Rammstein på stereon...kan det bli noe bedre?! :D
Neppe... :)
Neste gang skal jeg prøve å bærte, ble bare litt overrasket, fordi det gikk unna på vei oppover bakken der... ;)
 #96615  av @lpher

kaimagne skrev: Neppe... :)
Neste gang skal jeg prøve å bærte, ble bare litt overrasket, fordi det gikk unna på vei oppover bakken der... ;)
LOL :D Hender seg det... :)