TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• got soarer pics?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #93672  av spkstrp

Noen andre som synes soareren er kul ? Noen som har bildene med det lille ekstra? Hiver ut en soarer jeg har sansen for :)
Vedlegg
220HEV_9.jpg
220HEV_9.jpg (40.83 kiB) Vist 936 ganger

#93696  av Erlend

Soarer er utvilsomt kul :) Er stor fan av den. Har dessverre til gode å sett en her i Norge men...

Den under her har jeg sans for :)
Vedlegg
001.jpg
001.jpg (117.96 kiB) Vist 166 ganger

#93699  av ToreGTi

Syns den er rimelig heftig ja..

#93707  av MR2turbo

får slenge meg med med noen bilder jeg og ;) Syns soareren er barsk, jeg og :)

Fet bil med fet farge dette her :D

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#93727  av spkstrp

hehe godt å vite at man ikke er helt alene :mrgreen:

#93806  av spkstrp

noen som vet om det er noen soarere med skilter i norge? v8 ? tt ?

#93809  av Ã¸xseth

ble soarer levert med høgre ratt?
eller kommer de med venstre også?

#93826  av @lpher

øxseth skrev:ble soarer levert med høgre ratt?
Soarer = Japan only ...dessverre for oss :)

Vi fikk den kun som Lexus SC300 og SC400 vi...altså ikke no Supra-motor med andre ord....

#93828  av Ã¸xseth

@lpher skrev:
øxseth skrev:ble soarer levert med høgre ratt?
Soarer = Japan only ...dessverre for oss :)

Vi fikk den kun som Lexus SC300 og SC400 vi...altså ikke no Supra-motor med andre ord....

går det å få godkjent lexus sc300 med supra motor her i norge vist det går og få papiser fra japan med disse motorene?? det hadde våre rått og hatt en slik bil med venstre ratt

#93840  av spkstrp

går det mange høyrerattede biler i norge? jeg har egentlig ingen problemer med å sitte på høyre side. automatiske bomringer og nei takk til burger på mac'ern :D

#93841  av Alexander G

Går en slik lexus sc300? i Bergen. Svart og grå farget. Slik som avatar bildet til spkstrp. Står på høyre hånd når du svinger til Grimstad. For de av dere som vet hvor det er. (Søreide retning Flesland)
Ganske orginal, og ganske fin.

#93851  av Ã¸xseth

spkstrp skrev:går det mange høyrerattede biler i norge? jeg har egentlig ingen problemer med å sitte på høyre side. automatiske bomringer og nei takk til burger på mac'ern :D

jeg klarer ikke og se for meg lille øxseth som sjofør på høgre side.
klarer ikke og få det til og passe :roll:

#93854  av spkstrp

øxseth skrev:
spkstrp skrev:går det mange høyrerattede biler i norge? jeg har egentlig ingen problemer med å sitte på høyre side. automatiske bomringer og nei takk til burger på mac'ern :D

Ikke jeg heller før! men det er bare å tenke litt på det så venner du deg til tanken! Beste hadde jo vært å prøvd selvfølgelig :oops:

#93863  av Ã¸xseth

spkstrp skrev:
øxseth skrev:

Ikke jeg heller før! men det er bare å tenke litt på det så venner du deg til tanken! Beste hadde jo vært å prøvd selvfølgelig :oops:
det hadde jo vært det beste og prøvd det å sett hvordan det var og kjøre med høgre ratt, med etter mitt hode så sier det "feil du skall kan ikke sitte og kjøre på feil side. gire med feil hand, ett anent problen du ser ingen ting før du skall ta forbi biler, problem med å se andre mot kommende biler før du skall ta forbi en bil". men som du sier alt er en vanesak.

#93868  av spkstrp

giringen er et problem.... men jeg vil ha automat uansett :lol: 90% av alle soarere har automat btw :) forbikjøring.. hmm. .dersom man ligger mitt i ræva på bilen forran så er det nok et problem, men det var ikke sånn jeg lærte å foreta forbikjøringer ialle fall ;) men jeg har tenkt akkurat det samme selv, men tror ikke det blir noe problem. Så lenge jeg kjører i Bergen foretar jeg en forbikjøring annet hvert år omtrent.. (bortsett fra på motorveien da, men da er det jo ikke noe problem)