Noen andre som synes soareren er kul ? Noen som har bildene med det lille ekstra? Hiver ut en soarer jeg har sansen for 

@lpher skrev:øxseth skrev:ble soarer levert med høgre ratt?Soarer = Japan only ...dessverre for oss
eller kommer de med venstre også?
Vi fikk den kun som Lexus SC300 og SC400 vi...altså ikke no Supra-motor med andre ord....
spkstrp skrev:går det mange høyrerattede biler i norge? jeg har egentlig ingen problemer med å sitte på høyre side. automatiske bomringer og nei takk til burger på mac'ern
øxseth skrev:Ikke jeg heller før! men det er bare å tenke litt på det så venner du deg til tanken! Beste hadde jo vært å prøvd selvfølgeligspkstrp skrev:går det mange høyrerattede biler i norge? jeg har egentlig ingen problemer med å sitte på høyre side. automatiske bomringer og nei takk til burger på mac'ern
jeg klarer ikke og se for meg lille øxseth som sjofør på høgre side.
klarer ikke og få det til og passe
spkstrp skrev:det hadde jo vært det beste og prøvd det å sett hvordan det var og kjøre med høgre ratt, med etter mitt hode så sier det "feil du skall kan ikke sitte og kjøre på feil side. gire med feil hand, ett anent problen du ser ingen ting før du skall ta forbi biler, problem med å se andre mot kommende biler før du skall ta forbi en bil". men som du sier alt er en vanesak.øxseth skrev:Ikke jeg heller før! men det er bare å tenke litt på det så venner du deg til tanken! Beste hadde jo vært å prøvd selvfølgeligspkstrp skrev:går det mange høyrerattede biler i norge? jeg har egentlig ingen problemer med å sitte på høyre side. automatiske bomringer og nei takk til burger på mac'ern
jeg klarer ikke og se for meg lille øxseth som sjofør på høgre side.
klarer ikke og få det til og passe