TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart MR2 mk2 (original?) observert i Stavanger

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #88547  av Erlend

Så en svart mk2 idag 14/2 -05 ca kl 1000, kjørte ned til Stavanger sentrum fra Tjensvollkrysset.
Satt ei dame(?) bak rattet, med digre pilotsolbriller...så iallfall ut som ei dame, halvlangt brunt hår.
Bilen var muligens senka, men så ellers helt original ut.

Noen må da ha kontroll på SW20ene her i Stavanger? :D

#88654  av Alexander G

:D :D :D :D :D :D :D :D
Ler så eg griner!!!!
:D :D :D :D
PÃ¥l, hvor er du?
 #88674  av sexten

erling skrev:
Erlend skrev:
Satt ei dame(?) bak rattet, med digre pilotsolbriller...så iallfall ut som ei dame, halvlangt brunt hår.
Hmm. Muligens Mr2pål du har sett ja.. 8)
Pål kjører ofte med pilotsolbriller og ser ut som en dame? :D

#88823  av mr_2

Så en svart sw20 på Madlaveien igår...Med hvite blinkers..
Den du mener?

#88951  av Erlend

Nei...denne hadde orange blinkers. Stavanger er jo kjent som MR2-hovedstaden, så det er vel flere av de sorte her :)

#89045  av mr_2

mr2-hovedstad?Aldri hørt før :D

#89125  av spkstrp

ja har selv lagt merke til det ja.. Har vært der et par ganger eller noe sånt. Tror jeg så 3-4 biler på rad (kolonne) pluss et par enkeltobservasjoner bare på en dag.

#89136  av Andreazz

Erlend skrev:Nei...denne hadde orange blinkers. Stavanger er jo kjent som MR2-hovedstaden, så det er vel flere av de sorte her :)
Trur eller man kan kalle stavanger for Nissan 200sx hovedstaden.. Vet ikke hvor mange jeg ser hver dag jeg :? :?

#89138  av mr_2

Den er jeg enig i.det er jæskla mangen av de.
Hørt om han som tok seg en flygetur på kvadrat?
kamerat av meg...hatt bilen i 4 dager..OVER-SURT!!!!! :(

#89149  av spkstrp

såpass.. har ikke hørt om dette, bare vært på det aktuelle kjøpesenteret et par ganger.

Hva skjedde?

#89180  av Erlend

Andreazz skrev:
Erlend skrev:Nei...denne hadde orange blinkers. Stavanger er jo kjent som MR2-hovedstaden, så det er vel flere av de sorte her :)
Trur eller man kan kalle stavanger for Nissan 200sx hovedstaden.. Vet ikke hvor mange jeg ser hver dag jeg :? :?
Sinnsykt mange 200SX her ja :D Men nå er dette et Toyota-forum, så tenkte at jeg skulle ta for meg det viktigste først ;) Hehehe

#89187  av mr_2

Han jobber på Nissan da.Så i middagspausen skulle en på verkstedet få prøve bilen.Slik jeg har hørt det,så var det at han hadde få litt sladd på grunn av litt grus i krysset like ved.Så hadde han fått panikk å trødd flat pedal... :roll:
Bilen spannt helt rundt å traff med pasasjer-siden først i busskuret.Etter det,flippet bilen rundt igjen å stupte ned en skråning.Vet ikke hvor langt det er,men det kan ikke være stort mer enn 20m. igjen til E39 :shock:
Det var vist ikke en eneste hel plate igjen på bilen..
Det jævlige var jo at det satt en jente i busskuret..Men et under gjorde at hun ikke ble truffet.Ble sendt på sykehus med sjokkskader da.
Hvis det er noen her inne som så det busskuret,så kan jeg tenke meg at dere er enige med meg i at det bare var flaks at hun jenta ikke ble pløyet ned..

#89341  av Ã¸xseth

fått panikk og gitt flat fjøl??? han har sikkert hatt noen frivillige piruetter.

#89377  av mr_2

Fikk ikke tid til mer enn èn før han braste inn i busskuret :D
Forstår ikke hvordan han kunne få panikk bare for at han fikk litt sladd på bilen?Men det endte jo godt da.bare småskrammer og blåmerker.Han som kjørte skaffa et vrak ifra Tyskland.Så det blei chassibytte.Nå venter han bare på skilter,så skal vi ut å cruise :D :D