TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En morsom historie...?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #83753  av Kaizern

Søndag 16/01-05 klokken er 22.30.

Jeg parkerer min flotte Celica utenfor Shell, går inn, kjøper meg en brus og går ut å setter meg i bilen igjen.
Drikker så av flaska, så ser jeg noe i sidesynet mitt som kommer opp langs bilen, jo da.. Den styggeste 200sx'n (s13) jeg har sett i mitt liv stopper akkurat sånn at han glor meg rett i trynet.. Å selvfølgelig har han dumpventil, så han ruser jo og gliser til den store gullpremien, gir på absolutt alt han makter ut fra Shell å inn mot byen, etter blårøyken har lagt seg, drar jeg på smilebåndet, huff.. Så tåpelig..

Håper ikke jeg oppfører meg sånn den dagen jeg får råd til Turbo bil :roll:

#83760  av GT_rider

Gratulerer!!!
Du har møtt en ekte råner :lol:

#83768  av FireWalk

Det som er artig med å ha en skikkelig sportsbil er å ikke røpe hva du EGENTLIG har under panseret.. La folk få spekulere litt.. Med sportsbil skal man ikke kjøre fort.. man skal Cruise... Bli sett... Lagt merke til.. Utseendet på bilen sender jo et signal om at her er det voldsomme krefter under panseret! Som regel tror folk at der er mer enn det der egentlig er.. Kjør bilen som om den var en stor tung tiger som smyger seg frem i jungelen.. hehe..

Ofte kommer det folk bort til meg og begynner å skal prate da... så sier de: Ja det er vel mange hundre hester på den der tenker jeg? I dette tilfellet har de jo rett, men det kunne like gjerne vært en amerikansk 2,2 med 130 hk.. Så la folk få lure litt!

Når man gir på så blårøyken står så tenker de fleste det samme som deg. "For en Råner!!!" og ingen legger merke til bilen..

Alle kan sette på en turbo og dump ventil som lager litt lyd.. men svært få har en EKTE sportsbil.. Det nytter ikke å ha suksess når en ikke har utseendet med seg ;)
Smil og vit at dere tar dem om dere vil. SÃ¥ hvorfor gidde.. 8)

#83773  av ST205RR

kunne ikke sagt det bedre... :lol:

#83817  av Ã¸xseth

noen må jo altid vise seg

#83876  av chris

Firewalk: du er dyktig til å sette ord på akkurat det jeg mener :D

#83883  av Johnny_Bravo

ha ha ha det var en morsom historie. han følte seg sikkert ikke så lite kul heller da :lol:

#83888  av Qee

hehe det finnes ikke få av de heller... hvis noen kjører opp på siden av meg og de ser på meg ser jeg rett på dem og gir dem et oppgitt fjes. Som oftes drar de på uansett, men med uoppgjort sak da, for så lenge jeg ikke slenger meg på så tror de jeg ikke gidder for jeg viste jeg ville ta dem..noe jeg i mange tilfeller overhode ikke hadde klart medmedvind, nedoverbakke, ribbe til middag, takluka igjen, vingen på maks downforce...

Vil ha meg frabedt mobbing av 200sx da jeg har et eksemplar for hånden som sannsynligvis garantert er den styggeste av de alle :lol:

#83896  av GT_rider

Qee skrev:hehe det finnes ikke få av de heller... hvis noen kjører opp på siden av meg og de ser på meg ser jeg rett på dem og gir dem et oppgitt fjes. Som oftes drar de på uansett, men med uoppgjort sak da, for så lenge jeg ikke slenger meg på så tror de jeg ikke gidder for jeg viste jeg ville ta dem..noe jeg i mange tilfeller overhode ikke hadde klart medmedvind, nedoverbakke, ribbe til middag, takluka igjen, vingen på maks downforce...

Vil ha meg frabedt mobbing av 200sx da jeg har et eksemplar for hånden som sannsynligvis garantert er den styggeste av de alle :lol:
Er ikke bilen det var noe galt med. Var eigeren :)

Ja, enkelte skjønner ikke at folk faktisk synes synd på dem :lol:

#83934  av 2fastgt4

oppmerksomhet?tror den råneren fikk siste ordet alikevel.han ble jo nesten "fameous"nå.du la merke til han,komenterte hans opptreden og hele norge kan lese om han.kanskje sitter han i denne stund og leser akkurat denne siden,gått ut ifra at han kan lese og ikke tror at internett er et internasjonalt fiskenett.når det er sagt så er det mange som synes at dumplyder og blårøyk er gøy.men jeg kjønner hva du mener.kjørte natterstid gjennom tønsberg sentrum en lørdag,det var en liten oppoverbakke,første gir,kankje 15kmt,alle fulle mennesker var ute i gata og rava.jeg ble litt lei,ga på litt og slapp gassen og trøkka inn cløtchen omtrent samtidig,akkurat slik at bilen ikke gikk noe fortere,dumpen smalt.det første jeg hører er:"faan,han skyter på oss med luftgevær".gata ble fri for mennesker jeg kunne kjøre videre.ble stoppet seinere den kvelden,men polti lot meg kjøre videre da pappira var iorden.

#83943  av Erlend

2fastgt4 skrev:oppmerksomhet?tror den råneren fikk siste ordet alikevel.han ble jo nesten "fameous"nå.du la merke til han,komenterte hans opptreden og hele norge kan lese om han.kanskje sitter han i denne stund og leser akkurat denne siden,gått ut ifra at han kan lese og ikke tror at internett er et internasjonalt fiskenett.når det er sagt så er det mange som synes at dumplyder og blårøyk er gøy.men jeg kjønner hva du mener.kjørte natterstid gjennom tønsberg sentrum en lørdag,det var en liten oppoverbakke,første gir,kankje 15kmt,alle fulle mennesker var ute i gata og rava.jeg ble litt lei,ga på litt og slapp gassen og trøkka inn cløtchen omtrent samtidig,akkurat slik at bilen ikke gikk noe fortere,dumpen smalt.det første jeg hører er:"faan,han skyter på oss med luftgevær".gata ble fri for mennesker jeg kunne kjøre videre.ble stoppet seinere den kvelden,men polti lot meg kjøre videre da pappira var iorden.
Det var en lang setning :lol: :mrgreen:

Og til Qee - med vingen på max downforce hadde vel bilen gått saktere, men du hadde ikke glidd så raskt ut av veibanen da ;)

#83968  av Mr2Nyter'n;p

Hoho... Tipper han nettopp hadde fått bilen, så bilen din stå på Shell og tenkte "hmm... Han der må jeg imponere"... Jaadaa.. Gjorde noe lignende første dagen jeg hadde bilen jeg og... :oops: :D

#84025  av Kaizern

Hehe, tror egentlig han yppet frempå om kappkjøring :roll:

Forrige gang noen inviterte meg på kappkjøring så satt jeg bak rattet på en trimma BMW 325, så da var det straks litt mere aktuelt :lol:

Kjørte mot en Mazda 323 GTR, huff for et adrenalin kick!! :)

#84045  av The Doctor

Det er veldig mange som har bil med masse hester som vil vise det.. De som har kule fine biler med mindre hester står mere for den å bare se dumt på vedkommende å bare tenkt hvor "nerd kan man bli.. Turbo og Dumpventil..Står å ruser.. Også har du de gutta som har turbo og dumpventil og masse hester.. De er ikke vonde å be dem til å gi litt jern innimellom... De fleste jeg kjenner som har turbo bil liker å bruke den. Whats the point med par hundre,flere hundre hester visst du aldri skal bruke dem. Skal man bare kjøre rundt å sote ned denna snurra.. Blåse den rein må man innimellom..

#84139  av Gjertsen

kunne jo hende at han karen i 200 sx hadde fylt vidunter bensin da. altså Shell Vpower:p også da måtte han jo briefe litt.

2fastgt4: er du fra Tønsberg? eller bare en liten snipp tur?