TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av gammelbilen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #82747  av kaimagne

Laster opp noen nye bilder jeg tok i dag av den nyvaskede reservebilen min. Må jo si at jeg fremdeles er sjarmert av utseendet til den, liker spesielt rompa myyyye bedre enn den på T-Sport'en. Den er rett og slett fet med sommerdekkene på (215/40-17)...

Bilen er fremdeles til salgs, selv om jeg trenger den ei uke til ennå, frem til T-Sporten er ferdig hos doktor'n. Tror ikke bilen har noe vondt av å få rørt på seg sånn jevnlig fremover gjennom vinteren.

Den skal straks på 180.000 service, så det er gjennomført før den selges.

Minner om http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=5499 - fremdeles gjeldende annonse!
Vedlegg
IMG_1340.jpg
IMG_1340.jpg (249.56 kiB) Vist 979 ganger
IMG_1339.jpg
IMG_1339.jpg (274.08 kiB) Vist 964 ganger
IMG_1337.jpg
IMG_1337.jpg (222.42 kiB) Vist 958 ganger
IMG_1336.jpg
IMG_1336.jpg (158.45 kiB) Vist 954 ganger
IMG_1335.jpg
IMG_1335.jpg (188.36 kiB) Vist 966 ganger

#82800  av sw20

går denne i ålesund omeng no??????????

#82803  av celicat23

Må si meg enig i dine meninger om bakenden på de forskjellige modellene. Hadde selv en 6 generasjon, og har nå 7 generasjon. Og fronten og siden til 7 er veldig bra, men bakenden er direkte stygg. Virker som de glemte å designe noen bakende, og brå kom på det når den skulle produseres og bare slang sammen noe fort.

#82808  av RedCelica

Det er sant. Men jeg føler den kan bli komplett med en snygg spoiler.

Forresten, flott farge på bilen. Hvis du enda har den til salgs om... ca 3 år, da kjøper jeg den kanskje. :wink:

#82824  av Tor

Noen som kan fortelle meg? HAr dere ikke snø på denne årstiden?

#82841  av Kjelliken

:oops: snø???? hvor fortell her i bergen er det utsolgt for snø kommer kansje til neste år.. :roll:

#82847  av kaimagne

Tor skrev:Noen som kan fortelle meg? HAr dere ikke snø på denne årstiden?
Hehe, jeg skjønner godt hva du mener. Men det er jo aldri så galt at det ikke er godt for noe. Som du ser, så står fortsatt sommerdekkene på... :)

Moss er ikke akkurat kjent for strenge vintre... :mrgreen:

Selv er jeg fra Namdalen, og DER er det i hvertfall vinter. Håper den holder seg til påska, da må vi trimme høyre tommeltott! ;)

Kai Magne

#82848  av kaimagne

sw20 skrev:går denne i ålesund omeng no??????????
Absolutt ikke, den er litt lenger sørøstover, nærmere bestemt Moss. Tut hvis du ser meg.

Men til uka blir det sikkert skifte igjen, håper jeg får tilbake T-Sport'en da... :)

Kai Magne

#82858  av GT_rider

Arrr.....
Litt for dyr, ellers hadde det ringt på døra di i løpet av noen dager. bilen var jo direkte pen. Skjelden farge, med matchende felger. Rart du ikke har fått solgt den??

Ser du har skvettlapper på den. Kan jeg få det på min 90mod t18 GT?
Evt hvor?? Hadde vært kjekt, siden jeg da hadde spart sidene for for mye dritt og ditto steinsprut.

#82860  av Rolfis

OT: Passer de hvite blinklysa i frontfangeren på en 94'mod St20, eller har fronten blitt forandret fra 94mod til 97mod??

#82867  av kaimagne

GT_rider skrev:Arrr.....
Litt for dyr, ellers hadde det ringt på døra di i løpet av noen dager. bilen var jo direkte pen. Skjelden farge, med matchende felger. Rart du ikke har fått solgt den??
Takk for komplimentet! Jeg også falt for denne bilen tvert jeg så den. Da jeg var lur nok til å be om å få låne den en kveld for litt testing, visste jeg med det samme jeg satte meg inn i bilen at "she will be mine, oh yes, she will be mine..."
Ja, du kan du si at det overrasker meg litt også... kanskje fordi folk er veldig redd for høy kmstand? Denne bilen ruller i maaange år ennå, de fleste av kilometerne er kommet etter langkjøring, jeg kjørte over 35000 km på ett år med denne. Blir noen turer til Trøndelag i løpet av året, og det vises på kmstanden.
Det kan jo også tenkes at de er redde for å kjøpe bil fra privatperson, og det er vel kanskje det jeg forstår mest, jeg gir jo ingen garanti utover det kjøpsloven tilsier. Når det er sagt, så må folk gjerne ta med bilen på kjøpstest og andre tekniske sjekker, jeg er jo ikke ute etter å lure folk.

Tipper en fornuftig pris på denne akkurat nå er 100.000. Til våren er det nok 110.000 igjen (som utgangspunkt). Bare ta den med på Rudskogen til våren, så blir den nok solgt, tenker jeg... :)
GT_rider skrev: Ser du har skvettlapper på den. Kan jeg få det på min 90mod t18 GT?
Evt hvor?? Hadde vært kjekt, siden jeg da hadde spart sidene for for mye dritt og ditto steinsprut.
Aner ikke om dette er originalt eller ikke. De er ikke veldig markante, så jeg har en formening om at det er originale. Du får høre med Toyota eller noen andre her på forumet (lage en egen tråd).
Rolfis skrev:OT: Passer de hvite blinklysa i frontfangeren på en 94'mod St20, eller har fronten blitt forandret fra 94mod til 97mod??
Jeg er jaggu meg ikke sikker, jeg mener dette er original front. Noen andre som vet noe?

#82942  av Speeder

Skvettlappene kom orginalt på denne bilen ja. T18 aner jeg ikke om de satt på.

Angående hvite blinkers i fangeren ble dette orginalt på 96+ modellene. Da med et eget 'rom' til sprederne. Desverre passer ikke de hvite blinklysa i den gamle type fanger.

#82944  av GT_rider

Kmstanden skremmer ihvertfall ikke meg. Min har runda 235.000km med bravur.
Tikker og går akkurat som da den var ny.
Må jo seff skifte vanlige slitedeler, noe man må enten bilen har gått 70 eller 140.000km.

Tok min bil på NAF-test, fikk da vite hva som var av feil, uten at jeg trengte gjøre noe særlig bortsett fra å prøve den, og se generelt over den.

Håper du får solgt den. En slik bil fortjener ikke å stå stua vekk i en garasje over lengre tid.

#83040  av kaimagne

GT_rider skrev:Tok min bil på NAF-test, fikk da vite hva som var av feil, uten at jeg trengte gjøre noe særlig bortsett fra å prøve den, og se generelt over den.

Håper du får solgt den. En slik bil fortjener ikke å stå stua vekk i en garasje over lengre tid.
Ingen fare for at den skal få stå i ro, i verste fall låner jeg den bort til eks-kona, som kjører en 88 Corolla, mot at hun betaler forsikringa og servicer. Tipper hun blir glad for å få låne den. Da får du se opp for en Mica Orange Celica i Sarpsborg, TurboKnut... :)

Den skal jo kjøres jevnlig, den blir både rå innvendig og motormessig hvis den ikke brukes...

Og just for the record, min eks og jeg har fremdeles et godt forhold, så det kan absolutt være et alternativ... :)

Kai Magne

#83347  av GT_rider

Da kan du reklamere med damekjørt Celica :)
Uten at det behøver beroligere evt kjøper.
Hun som hadde bilen min før meg fikk 3-4 fartsbøter det første året hun hadde den.
Var før prikkenes tid. Heldigvis.