TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er det noen her som har tilgang til EPC?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#109  av CelicaTurbo

har det ikke installert men er det noe du lurer på kan jeg se hva jeg kan ordne

- Kristian -

#111  av @lpher

neida ;-)

jeg har det instaøllert selv,
men kunne tenkt meg en nyere versjon...

kan få tak i den fra en fyr i england,
men jeg tenkte jeg skulle høre om noen her
har en nyere versjon en '95?

@lpher

#112  av CelicaTurbo

Vet faktisk ikke hvilken versjon jeg har jeg.. sikkert samme som deg.. den dekker MR2'en min så da er jeg fornøyd :)

#113  av @lpher

jeg har 2xeuro/us/canada disker fra '95.
og 2xjapan only disker fra '97.

er du ikke interesert i å oppgradere deler etterhvert
som du bytter ut da?

@lpher

#114  av CelicaTurbo

jo, det skulle jeg gjerne, men jeg skulle gjerne også hatt en garasje med heis og alt annet verktøy jeg trenger, for ikke å snakke om alle kunnskapen jeg mangler da (kan det generelle men har ikke lyst til å ta så veldig store sjangser på å gjøre noe selv på en så dyr bil). Og, så er det alltid dilemmaet om hvilke av de nyere/oppgraderte delene som passer på min gamle bil da..

men men, jeg vil jo få meg en turbo nå og jeg vil aller helst ha den i lang tid fremmover, og etterhvert få den i garasje og få en annen bil som jeg kan kjøre til daglig. Da har jeg mye større mulighet for slike prosjekter på bilen.

- Kristian -

#116  av MR2turbo

Jeg har noen cd'er fra 98 og 99.... :) (A2 fra 07-1999 og A1 02-1998)

#118  av @lpher

Kristian:
jeg tenkte kanskje mest på kosmetiske endringer,
så som fks. oppgradering av 90-93 baklys til 94+ baklys.
det som er så genialt med EPCn er at du kan finne ut
om slike ting lar seg gjøre...etc.
en annen ting...bilopphuggerier oppgir alltid VIN nummeret...
slå inn dette i EPC å voila...så vet du nøyaktig vilken
bil de har hugd OG hvilke deler som kan være av interesse for deg ;-)

MR2Turbo:
cool....fant du dem på nettet eller har du kjøpt dem?
har fått tilbud om kjøp av:

4x europeiske cd'er dec. 2001
4x japanske cd'er dec. 2001
2x usa/canada cd'er dec. 2001
1x cd med EPC programmet
+ tilhørende Lexus Dealer password

hva er dette verdt, mener dere?

@lpher

#124  av MR2turbo

Har ikke peil på pris og sånn på de cd'ene, du må jo nesten se hva de er verd for deg.

Når det gjelder CD'ene er det orginale Toyota CD'er.... Jeg har verken kjøpt eller lastet de ned... ;)

#101705  av hÃ¥vardbj42

Utrolig gammel tråd, MEN er det noen som vet om, eller har fått tak i det nye deleprogrammet til Toyota- AutoCat? (tror det var det det het)

#101714  av Mr2 Mk2

håvardbj42 skrev:Utrolig gammel tråd, MEN er det noen som vet om, eller har fått tak i det nye deleprogrammet til Toyota- AutoCat? (tror det var det det het)
Microcat du tenker på?

#101728  av Mr2 Mk2

håvardbj42 skrev:Ja det var navnet ja. Har du no peiling på om det er kommet ut på nettet enda?
Nope desverre,vet bare at vi bruker det på jobben :wink:

#101731  av hÃ¥vardbj42

Ja ikke sant.. Og der skal det vel ligge også.. :D

Har EPC nå (installert på mp3 spilleren), men hadde vært morsomt å prøvd det nye programmet.

#103311  av MR2WideBody

Det er ikke noen av dere som kunne tenke dere å selge eller kopiere en av cdene med epc??
Har nå funnet ut at jeg kan få tak i deler ett annet land som er grisebillig i forhold til Norge, og hadde da vært veldig greit å kunne funnet delenummerne selv og bare sendt de av gårde.

Men går det ann å finne noen av disse programmene på nettet?? leter som bare f... og finner ingen ting, nå er ikke kunnskapene helt på topp heller, men om det er noen av dere som kunnet hjelpe meg med dette så hadde det vært topp