Jeg får helt bakoversveis....
Jeg er da for tiden på utkikk etter en MR2. Fant en på AutoDB (skal ikke nevne navn mhp. personvernloven) men fant en som så veldig interessant ut. Gått lite og forholdsvis lav pris. Så jeg sendte en mail for å spørre om de vanlige spørsmål man stiller ved kjøp av bil og spesielt mr2 (oljeforbruk,synkringer osv) og ventet på svar. Dagen derpå fikk jeg dette til svar:

Jeg er da for tiden på utkikk etter en MR2. Fant en på AutoDB (skal ikke nevne navn mhp. personvernloven) men fant en som så veldig interessant ut. Gått lite og forholdsvis lav pris. Så jeg sendte en mail for å spørre om de vanlige spørsmål man stiller ved kjøp av bil og spesielt mr2 (oljeforbruk,synkringer osv) og ventet på svar. Dagen derpå fikk jeg dette til svar:
hay..Uforstående av dette svaret sendte jeg en mail tilbake der jeg igjen ba ham svare på spørsmålene og sende meg bilder (han hadde ikke lagt ut bilder i annonsen engang) Og nå nettopp fikk jeg dette til svar:
han ser gydd ud..
mvh
hay, smart æs... solgte den for to timer siden..Jeg håper (og tror) virkelig at dette ikke er noen på dette forumet! Det kan ikke være mulig. At det fins sånne folk med så liten respekt gjør at jeg blir litt forbanna. Vel, godt at han ble kvitt Toyotaen sin sånn at han ikke lengre setter de andre i dårlig lys.
føkk off
1999 MR2 SW20 GTI