TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enkelte burde ikke hatt LOV Ã¥ ha Toyota (MR2) !

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #73056  av Master

Jeg får helt bakoversveis.... :shock:

Jeg er da for tiden på utkikk etter en MR2. Fant en på AutoDB (skal ikke nevne navn mhp. personvernloven) men fant en som så veldig interessant ut. Gått lite og forholdsvis lav pris. Så jeg sendte en mail for å spørre om de vanlige spørsmål man stiller ved kjøp av bil og spesielt mr2 (oljeforbruk,synkringer osv) og ventet på svar. Dagen derpå fikk jeg dette til svar:
hay..

han ser gydd ud..

mvh
Uforstående av dette svaret sendte jeg en mail tilbake der jeg igjen ba ham svare på spørsmålene og sende meg bilder (han hadde ikke lagt ut bilder i annonsen engang) Og nå nettopp fikk jeg dette til svar:
hay, smart æs... solgte den for to timer siden..
føkk off
Jeg håper (og tror) virkelig at dette ikke er noen på dette forumet! Det kan ikke være mulig. At det fins sånne folk med så liten respekt gjør at jeg blir litt forbanna. Vel, godt at han ble kvitt Toyotaen sin sånn at han ikke lengre setter de andre i dårlig lys.

#73060  av Erlend

For en total idiot!! Ille nok at han hadde Toyota, verre er det nesten at han har bil i det hele tatt! For noen folk er det bare dem selv i hele verden virker det ut som..

Men vi får feste og være glade for at nok et ugress lukes bort :) Håper aldri han kjøper seg en bil som MR2 igjen... Han fortjener å holde seg til BMW cab og Opel Omega...

#73062  av Master

:mrgreen:

#73067  av erling

Var ikke det ganske kult svar? :mrgreen:

#73082  av Master

En skam :evil:

#73093  av cameleon

Hvordan fungerer AutoDB da? Mobile.de kryr jo av bullshit. Kan det ikke bare være ett eller annet naut som bare har regget seg da? Eller...
Personlig om jeg hadde fått et slik svar hadde jeg sporet opp vedkommende og pakket han nedi et oljefat som jeg derretter hadde sveiset fast, for så og borre hull i fatet og dumpe stakkaren midtfjors. :twisted:

#73115  av @lpher

I take it bilen ikke er lokalisert i Trondheim?

@lpher

#73116  av Master

nei... var visst Rogaland

#73118  av FireWalk

En annen mulighet er at det er en falsk anonse. Muligens en eller annen dust som har lagt inn anonsen bare for å se hvor mye folk er villig til å by for akkurat hans bil..
tåpelig å legge inn slike annonser da det ødelegger for de som er seriøse og ute etter å finne drømmebilen sin. Og hva det svaret anngår så er det helt uholdbart!

Første jeg tenkte når jeg leste det der var at fyren umulig kan være eldre enn 14 år..Jeg finner det derfor tvilsomt at han har verken bil eller lappen. Han kan jo ikke å skrive en gang! Dette er jo noe man lærer på barne og ungdomskolen og så senere perfeksjonerer på videregående.

"an ser gødd ud" og "føkk off" :?: :!: han kan verken norsk ELLER engelsk... det sier jo litt.. om ikke alt...
:lol:
Sist redigert av FireWalk den 24 nov 2004 21:18, redigert 1 gang totalt.

#73119  av Remi

Herregud æ blir så jævla fortvillt av enkelte som faen ikke klare og oppføre sæ.. dem sku hatt en "ÆKTE nordnorsk EN" :D :o :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen:

#73122  av kaimagne

Eller som en kompis fra Sarpsborg sa: "Skulle gitt'n en sarpeskalle på søtten sting!" :D

#73126  av Master

Ja det er godt mulig at det var en uekte annonse. I så fall har han lite å gjøre..... :evil:

#73128  av Mr2Nyter'n;p

Hva med å starte Toyota-ligaen? Vi er her for å beskytte biler produsert med hjertet og hjernen (Toyota) mot mennesker som mangler begge deler.. Ser for meg oppslagene.. "Mann revet i to av brutale nm, man tror det er Toyota-Ligaen som har vært ute igjen" :lol:

#73131  av Rallar

Mr2Nyter'n;p skrev:Hva med å starte Toyota-ligaen? Vi er her for å beskytte biler produsert med hjertet og hjernen (Toyota) mot mennesker som mangler begge deler.. Ser for meg oppslagene.. "Mann revet i to av brutale nm, man tror det er Toyota-Ligaen som har vært ute igjen" :lol:

Hehe sounds good to me. :twisted:

#73148  av Tor

Autodb er vel kanske litt kjent for en del uekte annonser.