TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Monday Sucks

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #69727  av Gjertsen

Ja vi alle vet jo at Mandag suger, slutten av helga. starten på ny arbeidsuke og er 5 dager til Fredag som vi alle lengter etter.

Ikke alle mandager er like ille. men min idag har vært D.R.I.T.

Stress på jobb.
Glemte verktøy som jeg skulle bruke på jobb på kvelden på jobben, så jeg ikke fikk gjort noe på kvelds arbeidet.
Så når jeg kommer jeg for å spelle litt Counter-Strike ( gjør det ikke ofte) også blir jeg GRUSA av BOTER!!..
SÃ¥ skal jeg fikse annlegget i bilen, noe som lar seg ikke fikse idag :?
Skulle skru ut ryggstøtta til baksetet, skrua ville jo FAEN ikke ut, gikk bare rundt og rundt.
Kom inn for å legge avispapir på baksetet for å trekke ut olje som er i skum gummiet og da detter en av disse tinga som jeg har lagt oppå ned. liten bagatell bare, men ble stor for meg siden jeg har hatt en slik dag nå.

også når jeg har varma opp stekeovnen for en god og deilig grandis så klarer jeg faen meg å brenne meg på ovnen når jeg ska legge i grandisen.
Se bildet og ha respekt for varmen gutter og jenter.
Det var ikke DEILIG akkuratt og ser dårlig bra ut. ( bilde og er ringa rundt den svidde huden)

Så vurderer egentlig å legge meg nå før klokka blir 20. kan vel ikke skje noe mere dritt mens jeg sover?

Non andre som har hatt en jævlig dag?
Vedlegg
aue igjen.
aue igjen.
ovnskade 006.jpg (46.92 kiB) Vist 424 ganger
au au
au au
ovnskade 005.jpg (56.88 kiB) Vist 424 ganger

#69735  av Kebab gud

vel .. fant ut at jeg måtte betale 1500 mer for et dusj hjørne i dag ..
Faen ta inkompitente folk på jobben arrrg!

#69740  av Mr2 Mk2

Velkommen til min verden,slik er vel nesten hver dag for meg :roll: :evil:

#69744  av @lpher

Vell...har ingeting å klage på...det værste var vel at den forsendinga med GIS5 DVD'er jeg bestilte for snart to måneder siden ikke kom idag...

So..nothing i can complain about really....

@lpher

#69752  av Gjertsen

Jostein skrev:Velkommen til min verden,slik er vel nesten hver dag for meg :roll: :evil:
hver dag? shit da mann....

#69757  av FalcoN

OOOh...høres kjent ut!

Fikk høre at jeg ikke trenger å møte opp på jobb mer...
arbeider tirsdag å onsdag etter skola å 2 lørdager i måneden...jobben er gjort om!
det som før ble gjort av 6 stk tilsammen, skal nå gjøres av 1 !! FUCKING SHIT :evil:

fikk regninga på forsikringa....

har bstillt meg diverse anlegg til bilen...5-6000.....

ååååhhh....trenger arbeid nååå!!!

tøfft å være skoleelev..!
 #69761  av Maverick

Alle har vel en og annen sånn Mandag i ny og ne.. Var fornuftig i dag og holdt meg hjemme, men Mandager hvor jeg har planlagt mye pleier å gå skeis .. Rart med Mandagsfenomenet altså .. :roll:
 #69763  av Dalan

Gjertsen skrev:kan vel ikke skje noe mere dritt mens jeg sover?
Jo, du kan våkne opp plutselig, uten at kroppen din våkner opp, så føles det ut som at du bare ligger der og blir presset hardt ned av noe som er over deg, men du klarer ikke åpne øynene eller røre deg, for kroppen din sover fremdeles.. :shock:
Og det er ikke kødd engang..!
 #69765  av Gjertsen

Dalan skrev:
Jo, du kan våkne opp plutselig, uten at kroppen din våkner opp, så føles det ut som at du bare ligger der og blir presset hardt ned av noe som er over deg, men du klarer ikke åpne øynene eller røre deg, for kroppen din sover fremdeles.. :shock:
HAHA..
Værste som har skjedd ang det temaet der, er vel at man har sovet på armen også har den blitt "lam" også bare henger den og dingler og ikke funker :lol:

Endelig har smerten i tommelen gått vekk :D digg..
Trur dere ikke at pizzaen ble passe brent da?
HOW typical is THAT?
ble nok litt brent når jeg satt her nede og skrev dette emnet samt tok bilder.. hehe men den var god og sprø..
 #69766  av maxgets

Gjertsen skrev:
Dalan skrev:
HAHA..
Værste som har skjedd ang det temaet der, er vel at man har sovet på armen også har den blitt "lam" også bare henger den og dingler og ikke funker :lol:

Endelig har smerten i tommelen gått vekk :D digg..
Trur dere ikke at pizzaen ble passe brent da?
HOW typical is THAT?
ble nok litt brent når jeg satt her nede og skrev dette emnet samt tok bilder.. hehe men den var god og sprø..
hehe det gjorde jeg med bena en gang..
satt en halvtimes tid med bena oppå bordet som var høyt i forhold til der jeg satt og så skulle jeg skynte meg og reise meg så hadde begge bena sovna:D raste med meg en hylle med div spraybokser osv og velta stoler og alt.. de andre på jobben lo litt da:D

#69789  av sindrejl

hatt en helt grei dag jeg :P Fikk fri fra jobben (endelig) til å kjøre gokart og så vinner vi også! :D Heia Team Nippon! (som vi kaller oss) :P

#69919  av _speedy

Ikke at det er mandag i dag, men jeg hadde en bra dag. Var ikke på skolen, hadde fri + go-kart på kvelden :D

#69941  av chris

Sindre: Team Nippon Sportscar heter det!

Og ja, vi vant gocart-løpet i går. Shoppa litt, var en tur hos Karl (kk-ma70) og gomla litt mat, sovna med dama i armkroken. Mandager er fine ja :) Dessuten.. på mandager er det jo bare fire dager til helg :P

#69989  av _speedy

chris skrev:Sindre: Team Nippon Sportscar heter det!

Og ja, vi vant gocart-løpet i går. Shoppa litt, var en tur hos Karl (kk-ma70) og gomla litt mat, sovna med dama i armkroken. Mandager er fine ja :) Dessuten.. på mandager er det jo bare fire dager til helg :P
Hva slags klubb er det? Kun for TS-OGN'ere eller?