TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor BMW fikk grill-designet fra..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #69361  av espenk

Bilde

Det gjelder vel sikkert resten av bilen også.. :lol:

#69367  av _speedy

Hehe...Men, BMW er fine biler :wink:

BMW

#69369  av Maverick

Folk skal få si hva de vil, men BMW er generelt gode biler med god kvalitet .. Kan godt være at jeg prøver meg på en BMW senere :)

#69370  av espenk

Alle bmwene ser jo helt like ut! Klarer ikke å skille mellom de forskjellige modellene :P

#69378  av tojo

Muhaha det var en viss likhet der ja. :D

#69389  av Tor

BMW lager vel den peneste lyden som normale folk kan ha rå til og kjøpe.

#69415  av memo

peneste lyden? kommer vel ann på hva man liker.. sekser er jo fin lyd, men.. alt kan gjenskapes :)

personlig liker jeg ikke BMW, men det er mest pga. mange teite sjåfører.

mercedes er tingen ;)

#69416  av Anders gullstein

Synes det er en liten ovedose av E36 typen. Litt for typisk ungdomsbilvalg, noe som gjør den ordinær. Men svelger BMW ganske bra etterhvert. De lager da biler med litt fokus på sjåføren.

Audi derimot..... Hørte jeg noen si wannabe fining :roll:

#69421  av @lpher

Synes BMW bestandig har vært flink på design-siden jeg :) Husker got da det kom "ny" 5-erie i 1998...var stor ståhei om designet var bra eller ikke da og...AKKURAT slik det var nå sist når nye -serien kom :)

Seksere kan de å lage også :) ...BMW med firer blir liksom litt feil :D

Bra skrudd har de vel bestandig vært også...faktisk FOR BRA skrudd om man ønsker å plukke frahverandre bilen...slik som vi gjør på jobb.... Ett eksempel... DU skal være ganske dreven for ikke å ødelegge alle klipsene når du tar av dørterskellista... Det sies i verkstedkretser at det er nesten så stålet gir etter før klipsene! :D Slike ting er japanerne mye flinkere til :) Er easy-peasy a plukke deler av supra ihvertfall :) Ikke ryker klips og slikt heller :)

@lpher

#69424  av Anders gullstein

Oljefilter synes jeg er litt genialt på BMW. Bare skru av ett lokk, ta ut filtret og sett i nytt, og skru på igjen. Bare åpne panseret, like lett som å fylle på spylervæske.
Et unntak på BMW med firer er da såklart M3 E30.

#69533  av cameleon

Nå hadde jeg en bmw selv som første bil. En 93 318is. Bilen var kjempefin utvendig og innvendig, men i løpet av de tre ukene jeg eide bilen, så hadde jeg utgifter på den som ikke lignet grisen. Makan til feil på bil har jeg aldri vært borti. Selv om bilen så fin ut og at jeg synes at designet på 3-serien ( coupéene ) er fin, så er det ikke noe "head-turner" M3 synes jeg er tøff pga motoren og de ytelsene der, men etter min mening, så må man hoste opp ganske store summer for å få en rå bmw. For de pengene kan man heller kjøpe en supra, nsx, 300zx mm...

Jeg prøvekjørte en z3 1.8 automat en gang....Verste møkkabilen jeg har kjørt. Satt å håpet på at jeg kom meg ut av lyskrysset før det ble rødt igjen :?

#70238  av Anders gullstein

Z3 1,8 er da treigere enn 88 Corolla'n (1,6 XL) til bestefar. :roll:

Frisør ræcer :wink:

#70256  av erling

Anders gullstein skrev:Z3 1,8 er da treigere enn 88 Corolla'n (1,6 XL) til bestefar. :roll:

Frisør ræcer :wink:
Z3 1.8en bruker ca 11 sekund til 100km/t. Snop. Bilde