TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som kjenner til denne bilen?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #68789  av Antivakumtrollet

Har lest litt rundt om på forumet, og funnet ut at MR2 mk2 Turbo er en ganske sjelden bil i norge?
Lurte da på om noen av derre kjenner til denne bilen her?
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=569120

Syns prisen kanskje er litt billig, og håper at noen av dere kanskje vet litt om bilen?Evt tidligere eiere?
Vet jeg har postet en tråd om dette før, men ikke om hvilken spesifikk bil det er.

#68809  av tbergstad

Fin bil da.. Men den har vel gått litt langt. Det er vel derfor den er så billig..

#68822  av MR2Espen

som jeg skrev til deg tidligere på en tråd her. han eiern på jessheim har tatt godt vare på den. om du vil kan jeg ordne telefon nr hans så kan du ringe å høre hva han har å si :wink:
har du ringt på den røde på autodb? hvor langt har den gått?

#68828  av MR2Espen

du kan jo også spørre hvorfor han skal selge den allerede. den gikk på jessheim april/mai.
skal vell ikke si no jeg, kjøpte min mr2 i mars og nå er den solgt :)
Turbo er ett must :wink:

#68874  av Tor

260.000 km er ganske mye for en turbo bil etter min mening da. Tror ikke jeg hadde kjøpt en bil som hadde gått noe særlig mere enn 200.000 km. Men kommer seff ann på stand og overhalinger osv...

#68898  av GT4 CS

KM stand er kunn veiledende, det er nesten alltid de tidligere eiere som er problemet. En bil som har rullet 400 tusen kan fort være mye mere strøken en samme type bil som har rullet 40000km. Uansett må man sjekke bilen, det er det som teller.