TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mitsu L200 4x4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #68338  av PwRmAd

Da begynner andre kjerra og blir ferdig, går litt tregt for øyeblikket, men kommer seg fram overalt :twisted:

91 mod Mitsubishi L200 2,5turbo diesel. Fronten og hjulbuer er fra brazilianske L200 som fremdeles er i produksjon i brasil. . 33x12,50x15 Goodyear Wrangler MT/R.

Og bildene er tatt i dag, 28c 8) :twisted:
Vedlegg
3.jpg
3.jpg (39.19 kiB) Vist 1448 ganger
1.jpg
1.jpg (63.47 kiB) Vist 1448 ganger
2.jpg
2.jpg (41.21 kiB) Vist 1448 ganger

#68403  av Tor

Trodde først den var skitten jeg, men det er lakken. :) Fet bil, men få lakket den i en tøff farge da. Hvor bor duda?

#68440  av PwRmAd

Her har du et "før" bilde tatt i mai, dritten og kjip farge. Bor i syden :wink:
Vedlegg
old.jpg
old.jpg (42.68 kiB) Vist 1401 ganger

#68458  av MR2turbo

Ah, ser barskt ut Chris! :D
Klarer den å trekker Cigarette'en etter seg etterhvert da ;)
Jeg skulle jo nesten fått fatt i en 3000gt motor til deg som du kunne hatt fremme i den ;)

Sitter og vurderer når jeg kan få muligheten til å komme nedover.. hehe, 28grader hørtes ikke heeeelt feil ut :twisted:

#68461  av PwRmAd

Takker Markus. Har et lite skeivt øye til den motoren ja, eller en 3,2 TD fra nye pajero hvis jeg greier å skvise den nedi. Må ha dreiemoment til å trekke noen tonn vet du :)

#68469  av PwRmAd

Og hjertelig velkommen er du 8)

#68494  av Ninjamannen78

TØFT!!!

#68511  av vegar85

ble jo helt rå den bilen da. :wink:

#68570  av PwRmAd

Her er noen flere bilder, var litt offroad for å sjekke artikulasjonen, subber litt foran når det blir for mye vinkel, så jeg må nokk kutte litt til eller heve mer.

Takker gutter, syns den ble kul jeg også, lakkjobben er kanskje litt mye/rånete, var en jobb kompisen min insisterte på og gjøre som reklame for airbrush sjappa hans.

Chris :mrgreen:
Vedlegg
7.jpg
7.jpg (38.86 kiB) Vist 1340 ganger
6.jpg
6.jpg (49.15 kiB) Vist 1340 ganger
5.jpg
5.jpg (44.98 kiB) Vist 1340 ganger

#68658  av MR2turbo

flere fete bilder, ja ;)
Syns at lakkeringen ble bra, jeg.. heldig du, som har kompiser som vil gjøre sånnt for deg :D hehe

#68689  av Morten

Ser veldig bra ut Chris! :D

Skal muligens ned i nabolaget ditt på jobb i nær fremtid, hadde vært moro å hilst på i samme slengen!

#68751  av PwRmAd

Morten skrev:Ser veldig bra ut Chris! :D

Skal muligens ned i nabolaget ditt på jobb i nær fremtid, hadde vært moro å hilst på i samme slengen!
Det må du bare gjøre, er det en langvarig jobb eller?

#68879  av Tor

Merkelig og kjøre 4WD når du bor i syden :) Hadde det ikke være bedre med en sprek cab da? men hva vet vel jeg, kansje du bruker den i jobben o.l. Var bare en tanke.

#68883  av MR2turbo

Tor skrev:Merkelig og kjøre 4WD når du bor i syden :) Hadde det ikke være bedre med en sprek cab da? men hva vet vel jeg, kansje du bruker den i jobben o.l. Var bare en tanke.
chris har jo en liten rask en og da ;)
Vedlegg
chris mr2.jpg
chris mr2.jpg (59.95 kiB) Vist 1023 ganger