Side 1 av 2
Celica GT-Four WRC
Legg innLagt inn:27 sep 2004 19:57
av TurboKnut
Dagens spot:
Det er en WRC utgave med 280 hk og ett eller annet system som man kunne gjøre noe lurt med slik at man fikk turbotrykk allerede fra tomgangen av(?).
Legg innLagt inn:27 sep 2004 20:05
av CelicaGT
er vel ikkje anti-lag dei sikter til

Turbotrykk fra tomgan... da e du ikkje tamm

Legg innLagt inn:27 sep 2004 20:33
av CelicaTurbo
den bilen der så jo bare ut som et helvete da dessverre

Ellers så har den vel kun 242hk og den har et antilag system montert som i praksis er så godt som komplett umulig å aktivere pga at ECU ikke er forberedt til å styre systemet.. man må altså styre det på et annet hvis.. Det er så klart pga homogaliserings-bestemmelser for WRC som er grunnen til at systemet er montert.. bilen har også waterspray for intercooler-radiatoren montert, dette er heller ikke aktivert men er vistnok enkelt å aktivere selv..
Legg innLagt inn:27 sep 2004 21:15
av Remi
kem i guds navn kjøre en SÅN bil i skauen. sku tru den sto der for og råttne

Legg innLagt inn:28 sep 2004 00:03
av Speeder
Huff, trist syn
Hva er historien til denne bilen da TurboKnut?
Legg innLagt inn:28 sep 2004 08:28
av TurboKnut
Det er en bil som har en mindre frontskade. Bilen er egentlig dritfin og venter på noen nye deler som skal gjøre den klar til neste år.
Legg innLagt inn:28 sep 2004 08:42
av Speeder
TurboKnut skrev:Det er en bil som har en mindre frontskade. Bilen er egentlig dritfin og venter på noen nye deler som skal gjøre den klar til neste år.
Ahh, godt å høre

så jo nesten ut som den var satt på lagring i skaukanten for å dø.
Legg innLagt inn:28 sep 2004 08:46
av TurboKnut
Speeder skrev:TurboKnut skrev:Det er en bil som har en mindre frontskade. Bilen er egentlig dritfin og venter på noen nye deler som skal gjøre den klar til neste år.
Ahh, godt å høre
så jo nesten ut som den var satt på lagring i skaukanten for å dø.
Det hadde vært tragisk. Bildene lyver kanskje litt, for jeg ville ikke ha med huset og en Subaru WRX STI som stod ved siden av. Bilen står i en hage.
Legg innLagt inn:29 sep 2004 18:53
av @lpher
La merke til en liten triviell ting bare....synes dette ser ut som en RHD-bil jeg? Men...bakruteviskeren er jo på LHD-siden jo
@lpher
Legg innLagt inn:29 sep 2004 20:32
av TurboKnut
Jada, det er en RHD bil......
Legg innLagt inn:29 sep 2004 22:29
av Speeder
@lpher skrev:La merke til en liten triviell ting bare....synes dette ser ut som en RHD-bil jeg? Men...bakruteviskeren er jo på LHD-siden jo 
@lpher
Er det vanlig att pusseren sitter på samme side som rattet altså?
Legg innLagt inn:29 sep 2004 23:32
av @lpher
Speeder skrev:
Er det vanlig att pusseren sitter på samme side som rattet altså?
Er ihvertfall sånn på Supra'n og jeg mener det var sånn på Celica mkV også....but im not 100% on this one

Anyone else?
Legger ved ett bilde av doningen til 2FAST (RHD-Supra) hvor du ser at viskern er på samma side som sjåføren
@lpher
Legg innLagt inn:30 sep 2004 00:07
av Anders gullstein
Ble nesten litt skremt av bildene med det første ja

. Begynte å lure på hvem som har råd til å la en slik bil stå i skauen.
Legg innLagt inn:30 sep 2004 06:42
av maxgets
@lpher skrev:La merke til en liten triviell ting bare....synes dette ser ut som en RHD-bil jeg? Men...bakruteviskeren er jo på LHD-siden jo 
@lpher
min er også viskern på samma side.
så tror det er likt om det er rhd eller lhd
(jeg har foresten rhd)
Legg innLagt inn:30 sep 2004 09:02
av @lpher
maxgets skrev:@lpher skrev:La merke til en liten triviell ting bare....synes dette ser ut som en RHD-bil jeg? Men...bakruteviskeren er jo på LHD-siden jo 
@lpher
min er også viskern på samma side.
så tror det er likt om det er rhd eller lhd
(jeg har foresten rhd)
Merkelig greier
@lpher