TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gæærne italienere

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#45157  av chris

yep.. italienerne har fått lamborghini til politibil.
Vedlegg
Lambo-5.jpg
Lambo-5.jpg (19.7 kiB) Vist 491 ganger
Lambo-4.jpg
Lambo-4.jpg (20.02 kiB) Vist 491 ganger

#45162  av Erlend

Jeg har hørt at det er en slags gentlemans-agreement mellom Politiet i byen de produserer Lambo jeg, de lar "testkjørerne" relativt i fred, også leverer Lamborghini en av hver modell til politibil :D

#45164  av chris

Erlend skrev:Jeg har hørt at det er en slags gentlemans-agreement mellom Politiet i byen de produserer Lambo jeg, de lar "testkjørerne" relativt i fred, også leverer Lamborghini en av hver modell til politibil :D
Testkjører hos Lambo.. DET hadde vært noe det :D

#45171  av cameleon

Sitat: Med 10 sylindere i en femliters motor som yter 500 hk er det ingen fare for at eventuelle syndere skal stikke av

Er glad vi ikke har slikt i trondheim jeg. Tror noen personer måtte holdt seg mer hjemme da. :mrgreen:
Nei nå må jeg hente CHRISpen ut av ovnen *host* :mrgreen:

#45174  av Goose

cameleon skrev:Sitat: Med 10 sylindere i en femliters motor som yter 500 hk er det ingen fare for at eventuelle syndere skal stikke av

Er glad vi ikke har slikt i trondheim jeg. Tror noen personer måtte holdt seg mer hjemme da. :mrgreen:
er bare å montere en beholder med 20 000 kulelager kuller som du strør utover asfalten i en sving så ser du plutselig flying lambocop! :wink:

#45185  av chris

cameleon skrev:Sitat: Med 10 sylindere i en femliters motor som yter 500 hk er det ingen fare for at eventuelle syndere skal stikke av

EY!!/¤"(")(/#"

:lol:

#45197  av Gossi

For en tøff politibil!! :D

#45205  av mr.veilsidewankel

æææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ!!!!!!! hjæææææælp!!!

Fysjom... ikke bra, blir vel opp med laddetrykket for å ditche den der :D