Side 1 av 1
Åpen eller lukket mek. bc for lavt/høyt trykk? Haster!!!
Legg innLagt inn:25 jun 2009 21:37
av Gt-4-Ever
Skal den mekaniske bc'en være skrudd helt ut for å få lite trykk eller helt sammen???
Haster!
Re: Åpen eller lukket mek. bc for lavt/høyt trykk? Haster!!!
Legg innLagt inn:25 jun 2009 21:47
av mulle-mek
min økt trykk isammen

Re: Åpen eller lukket mek. bc for lavt/høyt trykk? Haster!!!
Legg innLagt inn:25 jun 2009 22:36
av Supramk3turbo
Jeg har aldri hatt en mekanisk bc, men den fungerer helt sikkert likt som en electronisk bleed ventil. Når den står helt igjen vil du ha minst trykk. fordi trykket presser waste gate'n til å åpne, åpner du ventilen vil den begynne å blø, å det tar lenger tid før waste gate åpner, dermed mere trykk.
Re: Åpen eller lukket mek. bc for lavt/høyt trykk? Haster!!!
Legg innLagt inn:25 jun 2009 22:55
av Gt-4-Ever
Fikk da justert den tilslutt.

Lader ca. 1 bar.
Ladet 1,1 først og da hadde jeg ikke full gass engang...Turte ikke gi mer gass i tilfelle noe skulle skje med motoren.
Re: Åpen eller lukket mek. bc for lavt/høyt trykk? Haster!!!
Legg innLagt inn:26 jun 2009 17:39
av mulle-mek
Gt-4-Ever skrev:Fikk da justert den tilslutt.
Lader ca. 1 bar.
Ladet 1,1 først og da hadde jeg ikke full gass engang...Turte ikke gi mer gass i tilfelle noe skulle skje med motoren.
fint de ordnet seg min lader 1.8 helt skrudd isammen så da er de sikkert no galt med den

Re: Åpen eller lukket mek. bc for lavt/høyt trykk? Haster!!!
Legg innLagt inn:26 jun 2009 20:36
av Supramk3turbo
Jøss, det var sjukt mye peter...Hvordan har du koblet??
Re: Åpen eller lukket mek. bc for lavt/høyt trykk? Haster!!!
Legg innLagt inn:27 jun 2009 09:12
av mulle-mek
kun 2 utganger på min og koblet mellom .... se bilde