TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• God PÃ¥ske :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #39488  av supratt

Da får dere ha en fortreffelig fin påske, det skal jeg og. :wink:

Setter oss snart på flyet til dykkerparadiset Sharm El Sheik i Egypt og gjett om vi gleder oss. :D
Kommer sterkere tilbake, dette blir vel kanskje den eneste bilfrie uka i år. :roll: :roll:

#39492  av jan-erik

God påske til alle ja.

Er vel kanskje noen og enhver nå som holder på med innspurten for å få bilen vår og sommer klar. Her på østlandet er det strålende sol i dag, så skal vel ikke se bort i fra at det blir noen deilige kalde øl i solveggen etterpå :-D

#39493  av kennethx

God påske til alle ja!

Og supratt, du må dra innom den lille badeviken Ras-Um-Sid. Jeg synes det var mye mer å se på under vann der enn noe annet sted jeg var.

#39499  av cameleon

God påske til alle sammen!

Kos dere i egypt Frank og Stine :!:

#39503  av @lpher

Happy easter aill sammen ja! 8)

Bypåske på meg og madammen i år....har planer om å dulle en del med bilen også :)

@lpher

#39516  av bose

Skal hilse fra mamma og si god påske til alle sammen :P

#39518  av The Doctor

God påske til alle sammen..

Dama har reist på fjellet med moren sin så da blir det bare jeg og bilen i påsken 8)

Bare felgene mine kommer snart så blir det bra...

GOD PÃ…SKE :wink:
Vedlegg
Bilder 001-600x450.jpg
Bilder 001-600x450.jpg (60.49 kiB) Vist 529 ganger

#39525  av supratt

kennethx skrev:God påske til alle ja!

Og supratt, du må dra innom den lille badeviken Ras-Um-Sid. Jeg synes det var mye mer å se på under vann der enn noe annet sted jeg var.

har vaert der 2 ganger tidligere, og vi skal sikkert tilbake igjen, toppers plass.

staar akkurat no paa gardermoen og flyet er som normalt forsinket nesten 2 timer. Sharm anbefales alle en eller gang. :)

#39540  av chris

påsken min består av bilvask, bilkjøring, og bilspill på playstation2. bilfri påske? nei, erru gæærn :D ;)

#39542  av Kjelliken

:D God påske alle sammen her er det lite med liv så bil kjøring og dulling er vel påsken laget for så da får jeg no holde på med akkurat det..

Lit GT 3 blir det vel også på PS2 en..

Ellers har jeg bestilt nye felger til bilen og det ble 8 x18 BLade fra elite.
med 225 35 18 dekk. får de ca 10 til 14 dager etter påske så da får vi se hvordan det blir.. Gleder meg som en unge.. ehehehehee :wink:

Bilde

#39555  av Dalan

God påske ått allihopa ja :D
Noen som skal til trysil gjennom elverum så får de stoppe på den første statoil-stasjonen etter elverum da, der skal jeg tilbringe påsken.. :roll:

#39556  av spkstrp

Slenger meg på i rekken av ønske om god påske :P
Er i bodø sammen med forloveden og besøker "min" familie.
Når jeg kommer hjem er det rett til hjemme eksamen og greier, så jeg prøver å slappe av enn så lenge..

#39728  av supratt

Hallo! En liten paaskehilsen fra Sharm El Sheikh 8)

Her er det varmt og godt. Rundt 35 grader paa dagtid! Ser dere er ikke saa heldig med paaskevaeret i Troendelag. Faar haape det blir bra til vi kommer hjem. Maa jo ha finvaer til Streetmeet'n.

PS @lpher, at alle supraene i Trondheim faar gromlyd foer deg er at de burner some more mo than you do :wink: Fram med gullkortet du og naa!! :twisted:

#39789  av chris

supratt skrev:Hallo! En liten paaskehilsen fra Sharm El Sheikh 8)

Her er det varmt og godt. Rundt 35 grader paa dagtid! Ser dere er ikke saa heldig med paaskevaeret i Troendelag. Faar haape det blir bra til vi kommer hjem. Maa jo ha finvaer til Streetmeet'n.

PS @lpher, at alle supraene i Trondheim faar gromlyd foer deg er at de burner some more mo than you do :wink: Fram med gullkortet du og naa!! :twisted:
Vi har snø, det har ikke dere, så!!! :D