hehe, sier du det Alpher
Nå jeg vet nå ikke om det hjelper med 4-5 offesielle hk mer i GS430,en enn hva jeg har i NSX-T,en

GS,en er strengt tatt endel kg mer å dra på
Kan bli rart å ikke ha referansene innenfor hvert gir i hodet lenger da, for GS,en er jo automat....... for på NSX-T,en er de ganske interessante

80 i første, 145 i andre og noe over 200 i tredje

så stopper jeg historien der...hehe
Jeg har funnet meg en sølvgrå -01 GS430 med sort interiør og original navi som jeg seriøst vurderer p.g.a snarlig akutt behov for mer plass

Den er visst en av to nysolgte GS430,er i norge
Så tilbake til hva tråden handlet om da

Jeg havner ut på 6355,- i forsikring, og da kan faktisk en 18 åring kjøre den og

Må ha det slik for forloveden er 22
Vurderer frem og tilbake nå, for med utsiktene innenfor import som jeg faktisk jobber med hver dag så ser det ikke lovende ut for tunge biler med høyt co2 utslipp.....i tillegg er euroen på ett nivå som bl.a gjør at jeg er permitert 50% for tiden.....
Blir tøft å sitte med NSX-T,en og GS,en i tillegg til nyrenovert Supra
NSX-T,en forsvinner nok ikke før til våren eller sommeren......Men tro meg, det blir en igjen
