TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NÃ¥ syns jeg det var veldig inaktivt her gitt..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #2152  av Dalan

I dag har det vært veldig lite aktivitet her inne syns jeg.. det er lite spennende å sitte på skola og ikke ha noe å lese på de forskjellige forumene rundt omkring da må dere skjønne :roll:

#2153  av CelicaTurbo

har ikke skjedd så mye her på mandag eller i dag, men det kan ha en sammenheng med at jeg lastet ned RedHat 8 linux på vel halvannen Gb i går og det virket som om den nedlastingen gikk hardt utover båndbredden til serveren..

ellers, om du ser på statistikken for serveren så ser du at forrige måneder var ny rekord med god margin, mens månedene før var jevn klatring: STATISTIKK

:D

edit: ikke se så nøye på antall Kb trafikk pr måned, den varierer sterkt pga at jeg av og til legger større ting på server som jeg laster ned fra jobben eller lar broderen laste ned f.eks.
 #2154  av erling

Dalan skrev:I dag har det vært veldig lite aktivitet her inne syns jeg.. det er lite spennende å sitte på skola og ikke ha noe å lese på de forskjellige forumene rundt omkring da må dere skjønne :roll:
Ti stille med deg og gjør lekser!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #2161  av Dalan

erling skrev:Ti stille med deg og gjør lekser!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Når vi da gjør alt av oppgaver og lekser og sånn på data, så blir det litt tid til overs en gang iblant ( :roll: ) hehe