TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• problemer med cd-spiller/anlegg =(

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #293788  av Jørgen

har fått kjøpt meg basskasse å trekt ledninger til anlegg i is200`en min men har litt problemer med å koble cd spilleren. fikk ikke tak i iso overgang noe sted så jeg må klippe å ordne selv. er det noen som har erfaring med å koble den nye uoriginale cd spilleren opp mot den originale forsterkeren i bilen? (hadde i første omgang bare tenkt å klare meg med forsterker til basskassa oxo kjøre original høytallerene i bilen på den originale forsterkeren)
anlegg i bil er ikke helt min sterke side, så jeg håper jeg har fått fram problemet mitt :P hehe...
 #293793  av Neo

Jørgen skrev:har fått kjøpt meg basskasse å trekt ledninger til anlegg i is200`en min men har litt problemer med å koble cd spilleren. fikk ikke tak i iso overgang noe sted så jeg må klippe å ordne selv. er det noen som har erfaring med å koble den nye uoriginale cd spilleren opp mot den originale forsterkeren i bilen? (hadde i første omgang bare tenkt å klare meg med forsterker til basskassa oxo kjøre original høytallerene i bilen på den originale forsterkeren)
anlegg i bil er ikke helt min sterke side, så jeg håper jeg har fått fram problemet mitt :P hehe...
jeg har gjort dette hos meg.. sender deg en pm nå på hva du skal gjøre :)
 #293820  av KK-ma70

Neo skrev:
Jørgen skrev:har fått kjøpt meg basskasse å trekt ledninger til anlegg i is200`en min men har litt problemer med å koble cd spilleren. fikk ikke tak i iso overgang noe sted så jeg må klippe å ordne selv. er det noen som har erfaring med å koble den nye uoriginale cd spilleren opp mot den originale forsterkeren i bilen? (hadde i første omgang bare tenkt å klare meg med forsterker til basskassa oxo kjøre original høytallerene i bilen på den originale forsterkeren)
Hvorfor holde det for seg selv når du kan dele med resten? Sikkert flere som lurer på dette...
 #293821  av Neo

KK-ma70 skrev:
Neo skrev:
Hvorfor holde det for seg selv når du kan dele med resten? Sikkert flere som lurer på dette...
beklager tenkte ikke på det. skal skrive en detaljert beskrivelse med bilder og sende det til en moderator så han kan legge det i FAQ listen
 #293838  av QuiNlan

Noen som har erfaringer med å putte basselementet nedi reservehjulrommet? Slik at basselementet peker oppover? Mens man er inne på samme tema liksom.
 #293855  av Neo

QuiNlan skrev:Noen som har erfaringer med å putte basselementet nedi reservehjulrommet? Slik at basselementet peker oppover? Mens man er inne på samme tema liksom.
det skal fungere flott det, så lenge kassen er den størrelsen den må være skal det ikke være noe problem :) ..
har hørt 2 biler ibruk med det, fungerte rått 8)
 #293930  av Neo

er dette jeg også har, men jeg har skrevet en oversikt over hvilke kabler som er hva siden jeg har klippet og skjøtet sammen. jeg sender den til deg snart Amund, skal bare finskrive den litt. syns den er enklere enn hva kobl.skjemaet viser og kan være enklere for mange andre her inne :)
 #293988  av Amund

Såg bra ut det Neo, hadde den med som veiledning når eg kobla om mitt anlegg. Men no i ettertid ser eg det er enklere å lese vanlige koblingsskjema, men det er mest pga at eg har blitt meget vandt til å lese det etter kvart.

Jørgen: Fått det til no?
 #293992  av Neo

Amund skrev:Såg bra ut det Neo, hadde den med som veiledning når eg kobla om mitt anlegg. Men no i ettertid ser eg det er enklere å lese vanlige koblingsskjema, men det er mest pga at eg har blitt meget vandt til å lese det etter kvart.

Jørgen: Fått det til no?
skjønner hva du mener, for min del er det også lett og følge koblingskjema.. men tenkte denne kunne være til hjelp for dem som ikke er god på koblingskjema :D