Side 1 av 1
					
				Girkasse Oppgradering til st185
				Legg innLagt inn:13 mai 2008 20:39
				av Viking86
				noen som har noen tips og komme med angående vilken innmat jeg skal bruke??  skal ha 450HK i bilen, har muligens bestilt meg CUSCO LDS type RS diff, men e fortsatt litt i tvil om vilken innmat til kassen jeg skal bruke.. håper noen har noe erfaring med dette og eventuelt noen linker og priser på ka d eventuelt kan koste
MVH Martin
			 
			
					
				Re: Girkasse Oppgradering til st185
				Legg innLagt inn:13 mai 2008 22:22
				av celica_st185
				Skal kjøre med ca samme effekt, og satser på å kjøre med orginal innmat...
			 
			
					
				Re: Girkasse Oppgradering til st185
				Legg innLagt inn:13 mai 2008 22:25
				av sleeper
				kjør orginalt du... 

 
			 
			
					
				Re: Girkasse Oppgradering til st185
				Legg innLagt inn:13 mai 2008 23:23
				av Viking86
				ok... orginal diff og eller???
			 
			
					
				Re: Girkasse Oppgradering til st185
				Legg innLagt inn:13 mai 2008 23:26
				av celica_st185
				En cuscodiff er nok ikke å forakte med såpass effekt nei... Tåler ikke for harde rivstarter den orginale, og er fort gjort å ta kassen samtidi som diffen går (har prøvd  

 )
 
			 
			
					
				Re: Girkasse Oppgradering til st185
				Legg innLagt inn:13 mai 2008 23:35
				av Viking86
				mulig d e en god ide ja, prøver meg med kun ny diff først eg, va ikke dyre greiene
			 
			
					
				Re: Girkasse Oppgradering til st185
				Legg innLagt inn:14 mai 2008 14:57
				av kvassheim
				du får jo sellholm-kasse til st185, men denne koster 130k og bråker en hel del.. Men orginal girkasse og resten av drivverket tåler ganske mye.. Bare husk at det har mye med kjørestilen å gjøre.. rykking=ikke bra mtp drivverk(girkasse, differ, drivakslinger\drivledd)
			 
			
					
				Re: Girkasse Oppgradering til st185
				Legg innLagt inn:15 mai 2008 11:13
				av kennethx
				kvassheim skrev:du får jo sellholm-kasse til st185, men denne koster 130k og bråker en hel del.. Men orginal girkasse og resten av drivverket tåler ganske mye.. Bare husk at det har mye med kjørestilen å gjøre.. rykking=ikke bra mtp drivverk(girkasse, differ, drivakslinger\drivledd)
Og er giret til 180...kjempekult med turtallet der oppe på langtur, hehe.
Du får oppgradert innmat fra Quaife i england og fra C-One i japan, jeg har ikke prøvd noen av delene, og de koster litt...