Side 1 av 1
					
				Ny turbo eller piggyback
				Legg innLagt inn:17 jan 2008 15:50
				av vichan
				Er det mye hester å hente med en piggyback med orginal turbo eller burde man heller investere i en ct20b turbo eller lignende. og heller vendte med piggybacken
			 
			
					
				Re: Ny turbo eller piggyback
				Legg innLagt inn:17 jan 2008 18:56
				av Larsen
				vichan skrev:Er det mye hester å hente med en piggyback med orginal turbo eller burde man heller investere i en ct20b turbo eller lignende. og heller vendte med piggybacken
Piggyback er direkte farlig å montere uten å få noen proffensjonelle til å justere den. Så hvis du kan skru litt selv så er større turbo veien å gå( finnes grenser for hvor mye du kan ta ut av orginal motorstyring da).
 
			 
			
					
				
				Legg innLagt inn:17 jan 2008 19:53
				av Insanity
				piggy back gjør som regel ikke annet enn å øke bensinforbruket ditt. du kan jo seff få ut godt med effekt ved å sette på en piggy back og en større turbo.
			 
			
					
				
				Legg innLagt inn:17 jan 2008 20:04
				av Kristian
				Bruk heller pengene på en oppgradering av turbo (og downpipe, eksos om du ikke har det). En piggyback koster en del mer enn en brukt ct20b f.eks om vi inkluderer kostnadene for justering av piggyback, og antar at du kan bytte turbo selv eller med hjelp av bekjent. Du vil nok merke størst forskjell i kjørbarhet med en annen turbo. Det er så klart mye å hente på å gjøre noe med motorstyringen, men gå for et komplett datasprut i så tilfellet..