hm, synes det var litt drøyt jeg, men, 94-modeller er jo rimelig sjelden da og det er kanskje en grunn? Den stylingen er vel ikke verdt så alt for mye egentlig selv om det virker som om noen tror det av og til Synes også at 96.000 er litt langt for en 94-modell i forhold til hva som virker vanlig blant andre eldre modeller som er til salgs?
...og det står "en pusser" i beskrivelsen, synes virkelig at jeg ser to stykker på den frontruten jeg eller er det noe annet som menes?
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
Det virker litt drøyt ja.
Bilen min er "nesten" lik, forskjellen er at TG's er 2 år nyere, har mono visker, fargede skinnseter, 98 hekk vinge og indoglo instrumenter.
Tror faktisk plastiken er lik og, bara at jeg har større frontspoiler.
Fikk ikke 150000 engang jeg
Han må ha satt den prisen i håp om at noen ikke vet hva den er verdt ..
Man kan få vilken som helst mr2 til å se sånn ut for under 40.000 vel? Aeroware/kaminare side skjørt og vents. (7-9 lapper?) Er den nedre skjørtet bak orginalt? forran er den i alle fall orginal + hvite 98 blikkere, 1500. Hvite side blinkere; 300 kr. felger og dekk, 20 lapper+? speil 2 lapper? Spoileren bak: 4-5 lapper+?
Kanskje "en pusser" betyr en eier som har pussa mye på bilen?
Ja kanskje det
Plastikken er i alle fall aeroware rundt hele, bortsett fra frontspoileren.
Han har nok prøvd på en spansk en, og det er jo strengt tatt lov...
tror egentlig helst at han prøver å få en slik pris pga at det er en 94-modell, og det er ikke så alt for ofte man ser en slik en til salgs da. I tillegg er det jo vesentlig høyere effektavgift for en 94-modell enn for en 91 f.eks da og det gjør jo litt utslag på prisen. Men 249.000 er nok litt drøyt, men at prisen er over 200 er nok fair.
jeg ser virkelig to pussere som ligger der nederst i frontruten så jeg skjønner ikke hva det kan være, eller er det jeg som blinkser alt for mye med øynene kanskje?