Problem med bc igjen
Legg innLagt inn:22 aug 2006 09:45
Igår kjøpte jeg meg ny bc i håp om og få litt mer drag i bilen igjen. Satte den inn og kjørte en test tur, det som skjer er at det jeg like greit kunne kjørt uten wg. Ladetrykket skyter i været. Prøvde for morro skyld og kobble om slangene, uten at det hjalp. Er andre bc det er sånn med nå.
Kan jeg være så uheldig at to mekaniske bc er deffekt? Tviler.
Så den tanken jeg har kommet fram til er at det må være selve wg som er for stram. I det siste har jeg kjørt med t-vsv utkoblet og uten bc, lader da 0,9-0,95bar. Om jeg kobbler inn t-vsv lader jeg 1,2bar selv uten bc.
Den wg som sitter i bilen er litt strammere en den som fulgte med turboen min. Dette er siste ideen jeg har til hva som kan være årsaken til det heftige ladetrykket mitt her. Rakk slippe gassen på 1.5bar igår, flaks jeg har turbotrykksmåler, for fc merket jeg ikke noe til da, kom etterpå da jeg prøvde meg forsiktig frem. Ikke er det måler det er feil med heller.
Noen som har flere gode ideer til hva jeg kan sjekke ut?
Kan jeg være så uheldig at to mekaniske bc er deffekt? Tviler.
Så den tanken jeg har kommet fram til er at det må være selve wg som er for stram. I det siste har jeg kjørt med t-vsv utkoblet og uten bc, lader da 0,9-0,95bar. Om jeg kobbler inn t-vsv lader jeg 1,2bar selv uten bc.
Den wg som sitter i bilen er litt strammere en den som fulgte med turboen min. Dette er siste ideen jeg har til hva som kan være årsaken til det heftige ladetrykket mitt her. Rakk slippe gassen på 1.5bar igår, flaks jeg har turbotrykksmåler, for fc merket jeg ikke noe til da, kom etterpå da jeg prøvde meg forsiktig frem. Ikke er det måler det er feil med heller.
Noen som har flere gode ideer til hva jeg kan sjekke ut?